Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 (edytowane) Gratuluję przeszczepu ,,altka,, do ,,babci 63,,...na Twoim miejscu zainwestowałbym jeszcze około 400zł i zamontował zapłon VAPE /pasuje do tego alternatora/, problem /ale mały/ mógłby być z ustawieniem kąta wyprzedzenia zapłonu dla tego silnika ale raz ustawiasz i...zapominasz że coś takiego istnieje jak zabawa z regulacją mechanicznego przerywacza...mam ten układ zamontowany w swojej ts od 3 lat i nie mam żadnego problemu...moto chodzi jak japonia :buttrock:...ma on zaprogramowane elektroniczne wyprzedzenie kąta zapłonu - tak wygląda z dołączonej ulotki :evil: . Edytowane 21 Sierpnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 W końcu to alternator, praktycznie bezobsługowy, a wygląda to podobnie jak w większości japończyków, bezszczotkowy(magneto jest wirnikiem). Stojan dopasowany do budowy karteru, mocowany jest w miejscach mocowania poprzednich prądnic. Magneto z mocowaniem dopasowanym do osi(stożka) wału. Wszystko sie zgadza tylko, ze magneto to nie magnes a urzadzenie zwane iskrownikiem. Czesc o ktorej piszesz "magneto" to kolo magnesowe lub magnesnica.na tej stronie (niemieckie) sprzedaja te alternatory polaczone z ukladami zaplonowymi za ok 270 euro + koszty wysylki.urzadzenia te robia czesi.poszukaj tutaj http://www.vape.cz/de/ pozdrawiam i zycze sukcesow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.