WoWski Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Sytuacja wygląda następująco słyszę jakiś nowy dźwięk z motocykla, 100 metrów dalej trzask, w tym momencie nie zmieniałem biegu, nie zblokowało mi koła, zatrzymuje się. Skrzynia chodzi normalnie, sprzęgło chyba też (wkręciło z powrotem regulacje przy klamce ale sprzęgło chodzi ok, nie wiem czy tak chodziło zaraz po zatrzymaniu bo zaraz poprawiłem regulacje ) . Jedno jest pewne coś się posypało. Przy próbie odpalenia na pych blokuje tylne koło. Remont nikasil + tłok jakieś 5 tys. temu, moto jeździło bez zarzutów do tego momentu, osiągi typowe dla mito, jedyne co mi do głowy przychodzi to że pierścień pękł i narobił roboty. Wszystkie sugestie co i jak mile widziane bo sytuacja niewiedzy mnie dobija. :icon_biggrin: Pzdraha jeszcze pchałem moto jakieś 15-20km :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Nie ma nad czym dywagować ściągaj głowicę lub przynajmniej wydech. Na przyszłość po remoncie sprawdzaj ustawienie i stan dozownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoWski Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 (edytowane) Pękł wał zaraz przed magnetem, szkoda że klin był mocniejszy od wału. Magneto razem z zębatką przykręconą do niego wgryzło się w dekiel. Reszta silnika ok. Jaka mogła być przyczyna awarii, wytarte łożyska, czy po prostu lubi czasem pęknąć samo z siebie? Kupowanie używanego wału na allegro to dobry pomysł? Pzdr Edytowane 7 Sierpnia 2008 przez WoWski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepomz Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 moim zdaniem przyczyną uszkodzenia było zmęcznenie materiału ponieważ z niskich obrotow na wysokie wkręca sie bardzo szybko zsumować te wszystkie wkręcania od nowosci sprzęta to jest ich bardzo duza ilosc. miałem cagive turystyczna z tym silnikiem i nie miałem zadnych problemow:) mysle ze wał, to wał czy zakupiony z allegro , czy z bazaru to i tak nigdy nie masz pewnosci czy sprawny najlepiej zapytac lub osobiscie sprawdzic przed kupnem:) przy okazji wymien łozyska w silniku i simeringi jak juz rozebrałeś wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Pękł wał zaraz przed magnetem, szkoda że klin był mocniejszy od wału. Magneto razem z zębatką przykręconą do niego wgryzło się w dekiel. Reszta silnika ok. Jaka mogła być przyczyna awarii, wytarte łożyska, czy po prostu lubi czasem pęknąć samo z siebie? Kupowanie używanego wału na allegro to dobry pomysł? Pzdr Rozebrałeś cały silnik czy tylko dekiel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoWski Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Rozebrałem cały silnik, a do czego zmierzasz? Luzy na łożyskach niewyczuwalne. Remont tymczasowo zawieszony z powodu braku wału na allegro. Nowy 269 euro. Zastanawiam się czy jest możliwość regeneracji - wymiany/naprawy trzpienia, czy firmy od wyważania wałów coś poradzą? Jeśli ktoś natknie się na wał do mito poza allegro to proszę o informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_fromZR46?_...ksid=m270.l1313 Po niemiecku. wał; Kurbelwelle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.