Skocz do zawartości

Kawasaki kmx 125


WojtekBpl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego chcesz to robić?

 

Najpierw musisz spuścić powietrze ze zbiorniczka, nie powinien wylecieć wtedy olej, potem odkręcić śrubę łączącą zbiorniczek z amortyzatorem i wylewasz olej.

 

http://www.ohlins.com/Portals/0/documents/...ls/07255-01.pdf

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...