Skocz do zawartości

montaż fanfar/tuby w VL800


LuTo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc

 

zaszalałem dziś i kupiłem :cool: w Norauto, za niecałe 60zł takie cudo:

 

http://picasaweb.google.com/l.obuchowski/T...key=uPB0PakArUk

 

wszystko pieknie ładnie, dźwięk zabija konia ze 100 metrów (pozdrowienia dla Dragowców ;) ), ale jest ale.........

 

gdzie w Volusi to cholerstwo zamontować . ???????????? :banghead: :banghead: :banghead:

 

Macie jakieś pomysły??? a może ktoś już coś opatentował??

 

Na ulotce wyczytałem, że pompka powinna być osłonięta od deszczu. Czyżby tylko schowek z lewej strony??? a gdzie wtedy tubę???

 

HELP!!!!!!

 

Podzielcie się , proszę, pomysłami.

 

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

zaszalałem dziś i kupiłem :notworthy: w Norauto, za niecałe 60zł takie cudo:

 

Gdybys kupil mojego to bys nie musial kombinowac :notworthy:

A tak powaznie to ja mam na gmolach z przodu a sprezarke i kostke pomiedzy rama a glowka ramy :notworthy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą tubę zamontowaną poziomo z lewej strony na linii silnik-cylindry tzn. uchwyt od strony membrany jest przykręcony do górnej śruby osłony łańcucha (za pomocą dodatkowej blaszki dystansującej) a blaszana obejma trąbki do jednej ze śrub dekla silnika, natomiast kompresor i przekaźnik w schowku pod siedzeniem skąd jest blisko do akumulatora i samej trąby.

Przekaźnik jest sterowany nap. 12v pochodzącym z przycisku puss (żółty do migania długimi którego nigdy nie używałem) wystarczy odciąć wewnątrz króciutki przewód i połączyć z cewką przekaźnika a drugi koniec cewki do masy.

Warto jeszcze dodać żeby obowiązkowo zastosować 20A bezpiecznik najlepiej od + klemy do styku przekaźnika, silniczek lubi się przegrzewać przeważnie na paradach :D i zdażało mi sie już go wymieniać a co by było gdybym go nie zastosował?

Trąbka spisuje się już drugi sezon i zapewnam często skutkuje juz nie raz tyłek mi ocaliła :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą tubę zamontowaną poziomo z lewej strony na linii silnik-cylindry tzn. uchwyt od strony membrany jest przykręcony do górnej śruby osłony łańcucha (za pomocą dodatkowej blaszki dystansującej) a blaszana obejma trąbki do jednej ze śrub dekla silnika, natomiast kompresor i przekaźnik w schowku pod siedzeniem skąd jest blisko do akumulatora i samej trąby.

 

 

czesc

dzięki za odzew :biggrin:

 

ale wiesz co :biggrin: oodałbym duże piwo za kilka fotek pokazujących szcegóły montażu :biggrin:

 

dasz radę cos pstryknąć i pokazać foty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

heja jak tam poszło z zakładaniem tuby, bo można było zobaczyć na allegro jak kolesie mają pozakładane i nawet ładnie to wyglądało.

 

postaram sie specjalnie zrobic fotki, ale jako wstęp zerknij tu:

 

http://www.bikepics.com/pictures/1435850/

 

przymocowałem ją do uchwytu szyby, kompresor siedzi w miejscu gdzie miały być klucze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaho, wrzuć na jakiegos fotosika i zapodaj linki

 

 

Montaz tuby.Mam tutaj jeden link który powinien wystarczyć i myśle że to rozwiązanie jest bardzo dobre.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71707fd793240873.html

Edytowane przez adaho800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...