Skocz do zawartości

remont silnika TS 350


Gość Nash
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem raz na giełdzie kolesia ,który miał do sprzedania jawe i prawe kolanko miał przyspawane do drugiego(jeden fabryczny tłumik) Ludzie tak się nie robi ,jak to ma poprwnie działać? Jak by wystarczył jeden tłumik to producent nie zawracałby sobie głowy drugim i do tego większe koszty produkcji.W dwusuwach wydech ma ogromne znaczenie na sprawność silnika i oczywiście zużycie paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie tak ale jeden tlumik jeden klopot ,mniej czyszczenia ,mniejsze wydatki

wlasnie musze wymienic wydechy wiec .....

jeden tlumik to jak centralny amortyzator nie pasuje powinno wszysko byc symetrycznie

Fajny bajer mozna zrobic z pulka na zegary poprzez obnizenie samych licznikow do poziomu kontrolek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem ostatnio taki za 15 zlotkow :D

kupilem tez kask 8) nolan n60 w za*eb.. stanie prawie nowy znasz moze ten model ?

ew jakies ciekawostki? bo niestety aura nie pozwala go wyprobowac w jezdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:!: :!: Z okazji zblizajacych sie swiat bozego narodzenia

pragne zlozyc najserdeczniejsze zyczenia i wszystkiego dobrego

w nowym 2003 roku :!: :!:

 

P.S. Zeby sie wam sprzety nie psuly!!!!! :D

 

Pozdrawiam NASH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

witajcie.z Jawą jest tak,LOTERIA.On był produkowany za komuny,wały centrowano wyrywkowo(praca na akord).Trafiał się fabrycznie dobry silnik i fabrycznie nieudany,zawsze tak jest nawet z kobietą.

Powiem dalej tak:

Nawet najlepiej wycentrowany wał,jak żle go zamontujesz -wykoślawisz go,będzie miał bice sam sie nie ustawi(to nie W F M}.NIE WOLNO DOTKNAĆ NAWET MŁOTKA DO REKI,wyrzucić go.Albo fachowiec albo nic więcej.Jeśli chodzi o przegrode to widziałem w sklepie pełna ok 100 zł,Nazywa się Czoło wału Jawy 350.O ile kartery sa niewyrypane,trzeba sprawdzić wał(wycentrować),założyć nowe czoło.Najlepiej wciagnąc go od strony sprzęgła(trzeba pomyślec)albo fachowiec pomoże .wał to serce motocykla.lekko wystarzcy podgrzać.

wszystko w bia łych rękawiczkach .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zlozylem silnik ale mam problem bo po zapaleniu lepiej pali prawy gar ,zaplon mam bezztykowy i iskra jest prawidlowa w obu cylindrach niema tez przedmuchow spod glowic ani cylindrow wiec co to moze byc??

cylindry sa po szlifie pierscienie i tloki prawidlowo dobrane... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...