Skocz do zawartości

kawasaki klr 650


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój znajomy ma do sprzedania Kawasaki KLR 650 z 2007 roku z przebiegiem około 2000 km. Motocykl jet do poprawek lakierniczych. Podpowiedzcie ile jest wart? tzn za ile może go realnie szprzedac?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M852564

 

za 15 powinien pojsc

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Sorki że sie tak podłącze pod temat ale ostatnio oglądałem taką maszyne. Na co trzeba zwracać uwage przy kupnie takiego sprzętu?? W tym co ja oglądałem nie podobały mi sie pęknięte spawy między gyfuzorem i końcówką wydechu no i ostro skorodowane śruby od przedniej owiewki;/ No o tym że poddrapany to nie mowie bo wiadomo że enro:) No i powiedzcie czy klr 650 99r do opłat, anglik, z niby przebiegiem 11t mil, ze średnio zadbanym lakierem jest wart 6 koła??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tlumik moze ktos przerabial ? , co do skorodowania to z angli jest to normalne , taki tam klimat. Uwage zwracac nalezy na wszystko , od prostoty ramy , przez zawieszenie , po dzwiek pracujacego silnika , ze od kopceniu nie wspomne. Za 6 tys to tak ani duzo , ani malo , z rejestracja wyjdzie ok 7.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to roznica :) KLR to enduro , bandit to naked , a cebra to "przecinak"- kto co lubi. Poza tym ze to motocykle , nie maja ze soba wiele wspolnego. Musisz sie zastnowic czego szukasz.

 

KLR jest trwale i jezdzi bezawaryjnie dbajac o serwis i olej , w razie W uzywanych gratow na allegro duzo , nowe graty tez sa , ale jak to japoniec ,plac i placz , spalanie ok 5/100 km . W Ameryce polnocnej i poludniowej , najczesciej spotykane enduro , wrecz uwielbiane w USA , bo jest tanie i dobre , a do tego pakowne. Kiedys spotkalem nawet aktykul w necie , jakas babka dookola swiata miala takim jechac ( wersja USA z duza owiewka przednia) .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko akurat takie moto są w mojej okolicy na sprzedaż i wszystkie mi przypadły do gustu a ciężko sie zdecydować na cokolwiek. Po 2 latach na enro może czas na zmiany.... Tylko że do "drewnianej skrzynki" mi sie nie śpieszy;/ Pewnie jak to w życiu bywa największa pojemność wymaga największego doświadczenia a wszyscy na około kupują coś sporszego a ty poginaj mniejszym za większymi;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wez bandziora , ani to super szybkie , ani mocne . A zawsze zrobisz krok w kierunku wiekszych maszyn , napewno naulka jazdy na takim odwdzieczy sie w przyszlosci.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto bandzior o którym mowa: http://moto.allegro.pl/item507349391_suzuk...998_mazury.html - mój kumpel powiedział mi żeby nie kupywać takiej maszyny z Anglii, bo tam jest to typowa maszyna na kurierke i jest spore ryzyko zwybrakowanej maszyny;/ Mam też link do KLRa o którym pisałem: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1079989 Tak myśle że mi i to i to by pasowało( opona szosowa poszłaby na tył enro i heja w trase:) ). Pierwsze moto kupiłem troche pod wpływem emocji i deczko żałowałem że kupiłem zablokowanego KMXa (do tej pory go nie odblokowałem) i nie chce robić tego samego po raz drugi;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ze zdjec nic cie nie powiem , wyglada na oryginal ale musisz kuknac je z bliska

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do KLRa to ,jak już wcześniej pisałem, oglądałem i średnio mi przypadł do gustu;/ a co do bandyty to troszke teraz brak czasu ze względu na 4 kolokfia zaraz po Nowym Roku;/ I mam pytanie również co do wartości innego motoru: ile jest wart KMX 00r(chodzi o moje obecne moto); foto na PJ - link zawsze jest pod moimi wiadomościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...