Skocz do zawartości

makus

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    teresin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.global.net.pl

Osiągnięcia makus

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nie no, mega wymiatacz to nie jest. GSRem nie jeździłem jeszcze więc nie wiem co i jak. Ale Banditem dzięki wysokiemu momentowi na niskich obrotach jeździ się dużo przyjemniej jak np. fazerem (który ma typowo "górną" charakterystykę - silnik od R6 jest w tym nowym). Jeśli dodasz do tego gaźniki (poprawiają reakcję na gaz) zamiast wtrysku to już zupełnie bandit wydaje się bardziej narwany w porównaniu do fazera, choć ten jest dużo szybszy w praktyce. O zmianach dużo by pisać. Co do tego, czy nadaje się dla początkujących, to (przynajmniej moim zdaniem) rozsądny człowiek może jeździć na każdej mocy. Znam ludzi którzy zaczynali swoją jednośladowoą przygodę od przysłowiowej Busy i razili sobie bardzo dobrze. Faktycznie, wyglądało to trochę komicznie jak GSy ich objeżdżały, ale z czasem dochodzili do wprawy. Wyboru motocykla powinno się dokonywać pod siebie, (szczególnie gdy teraz nie tak łatwo jest sprzedać sprzęt...) żeby ewentualnie za szybko się nie znudził, ale i nie przerażał. I teraz odpowiedź na pytanie z tematu (żeby nie spamować): jeśli szukasz motocykla uniwersalnego, którym chciałbyś dojeżdżać do pracy, od czasu do czasu pojechać w trasę, nie zostawać bardzo z tyłu, a przy okazji utrzymać koszty (bezyna, przeglądy, itd) na rozsądnym poziomie to Bandit 600 jest w sam raz. Na pewno nie będziesz pierwszy w wyścigach, ani nie będziesz tak komfortowo robił wielkich tras z pasażerem, ale gwarantuję, że będziesz zadowolony. Z czasem jak nabierzesz wprawy w powożeniu japońcem to będziesz mógł się bardziej skłonić w którąś stronę moto świata. I sam zobaczysz czy bardziej będzie cię kręciły uciąg i elastyczność, czy piłowanie na wysokich do odcięcia, bo jedno i drugie ma swoje plusy. Ale to tylko moije zdanie, i nie koniecznie każdy musi się z tym zgadzać...
  2. Jeszcze się trochę podroczę i dopiero napiszę kim jestem :-). Na badita przesiadłem się z Fazera, a po nim wskoczyłem na cbf'a żeby przeżyć totalny zawód... No to może teraz Cię ośweci chłopcze, że mimo wszystko wiem o czym mówię... A jak nie, to poprzeglądaj gazety w kiosku :lol: I nie chodzi mi o dorastanie do rozmowy o moto, a nie o wiek... Btw, sorki, że się tak nerwuje, nic do Ciebie nie mam. Tak po prostu się przekomarzam. Ale jak masz jeszcze jakieś wątpliwości co do Bandita to pytaj. Jeździłem tym najstarszym i najnowszym. I wiem co mówię, choć ciężko w to uwierzyć, to te 50ccm więcej w nowym bandicie robi cholerną różnicę...
  3. Masz rację z preclami się nie dyskutuje... Niech żyje w błogiej świadomości bycia wyższym.. he he he I niech się nauczy czytać :-) Napisałem że na gumę z gazu daje - jeśli wi co to znaczy, to powinien się zastanowić, a to różnica niż "daje na gumę przy lekkim odkręceniu gazu". Heh... W przeciwiństwie do niego jeździłem każdym ze sprzętów które wymienił i nie wypowiadam się jak nie wiem czegoś z autopsji.
  4. Jeździłeś albo Banditem, albo GSXRem? No to pogadamyjak dorośniesz.. A opisem się nie sugeruj... :P Katalogowy chlapacz...
  5. To chyba jest mniej wymagajacy???? Silnik jest dużo bardziej czuły na ruch gazu. Moto bez najmniejszych probleów daje na gumę gazu i wcale nie trzeba się przy tym spinać. Charakterystyka mocy mniej linearna, bliższa sportowym sprzętom, ale cały czas bardzo elastyczna. No i już wyjątkowo dobre, nie bujające zawieszenia. A się jeździło. I starym i najnowszym. W starym jak masz dobry zawias z tyłu (albo lekkiego pasażera) to bardzo przyjemie. Sprzęt jest nawet ekonomiczny, a i miejsca pod tyłkiem sporo.
  6. Pierwsze Bandity były bardzo spokojne i przyjazna dla początkujących. Stanowczo polecam, bo faktycznie jak lubisz ostrzej pośmigać to gs strasznie szybko się nudzi. Bandit daje radę pośmigać ostrzej, a ten '05 to już praktycznie idealny sprzęt, z tym że dużo bardziej żywiołowy. Ogólnie brak typowych wad, tylko trzeba dbać o serwisowanie i przeglądy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...