Skocz do zawartości

baqoo

Forumowicze
  • Postów

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O baqoo

  • Urodziny 12/17/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPX 750R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia baqoo

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Kupię lampę tylną do kawasaki GPX 750R.
  2. Z Kanady to nie tak daleko =] Jak mozesz to wyslij za pobraniem :biggrin:
  3. Hm.. a Czy dostane w serwisie sama iglice i rozpylacz tz. 4 sztuki. , bo zaworki iglicowe wiem ze bez problemu ?
  4. W sumie to tylko potrzebuje zaworki iglicowe , bo prawdopodobnie ich wina , wiec musze kupic same zaworki bez tego calego zestawu. W tamtym sezonie moto bylo regulowane i mechanik schrzanil sprawe ;/ Wole sam to zrobic wymienie zaworki iglicowe i zobacze czy bedzie poprawa. Co do regulacji to tak bede sciagal gazniki wiec bede mial dostep zeby to wyregulowac.
  5. Problem w tym Ze kawa dosc duzo pali ;/ jakies 11 litrow , masakra poprostu;/. Myslalem zeby kupic zestaw naprawczy do gaznika http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...otProd&nr_tab=4 tylko nie wiem dlaczego tam pisze ze to jest zest. naprawczy gaz. KA CAB-K4 , a ja mam przeciez CVK 34. Wyczailem ze w larssonie jest taniej ten sam zestaw kosztuje 28 zl , tylko czy to bedzie pasowac ? na zdjeciach wyglada to podobnie jak w serwisowce.
  6. Czyli trzeba ta srube troche dokrecic osobno dla kazdego cylindra? , ale z tego co widze to trzeba gazniki demontowac bo te sruby sa od spodu ;/ a w takiej pozycji to raczej nie wyreguluje tego poprawnie ;/.
  7. Kto mi powie gdzie tu jest sruba skladu mieszanki paliwa ? bo ja nie mam pojecia ;/ http://www.fotoplik.pl/5ub5hw.jpg Czy to nie jest przypadkiem pilot screw?
  8. Wielkie dzieki za manuala!! =]
  9. Szczerze mowiac nigdy nie rozbieralem gaznikow w tego typu maszynach , wiec sie troche boje ze cos skonce albo zle poskladam a wtedy to juz calkiem bedzie kaszana. Nie mam pojecia ktora sruba jest od skladu mieszanki i czy osobna jest na kazdy cylinder ? Serwisowke mam niemiecka i szczerze mowiac malo z niej wyczytam, filtr wymienie napewno.
  10. Wlasnie wrocilem z garazu. Pierwsze co zrobilem to wyciagnelem filtr powietrze i odpalilem maszyne, co sie okazalo juz o wiele mniej kopcil tylko przy gwlatowniejszym dodaniu gazu, ale zrowo strzelal ogniem w tlumiki i nie wkrecal sie w obroty gdzies tylko do 8-7 tys. , po zalozeniu filtra sytuacja wrocila do punktu wyjscia , chodzil normalnie nie strzelal ogniem w tlumiki ale kopcil dalej dosc ostro, potem zabralem sie za swiece i okazalo sie ze sa czarne zawalone nagarem tz. 3 byly czarne jedna byla w miare normalne(ceglasty kolor). Wlasnie piore filtr powietrze , zobaczymy czy da to jakis efekt. Jedno pytanie , nie mam oleju do nasaczaie filtra, cos sie stanie jak nienasacze go olejem ?
  11. Kawa poprostu powyzej 6 tys. dymi na czarno stale niezaleznie czy glwaltownie dodam gazu czy nie . Dym jest bankowo czarny nie siwy. Nie nie wydechy sa oryginalne niegdy niezmieniane. Dzisiaj sprawdze jak wygladaja swiece. Ale synchonizacja byla robiona , wiec gdyby mechanik zle ustawil mieszanke to by o tym wiedzial. Sprawdze jeszcze filtr powietrza. Takze dzisiaj jeszcze napisze jak ze swiecami i filtrem =]
  12. Kopci na rozgrzanym silniku , na zimnym nie sprawdzalem bo nie chce silnika katowac , tak jak pisalem musze sprawdzic cisnienie i to wszystko co moge zrobic, na razie w Gorzowie do serwisu motocyklowego sie nie dostane, maja tyle roboty ze sie nie wyrabiaja. Ew. sprawdze jeszcze swiece jak wygladaja. Zreszta wymiana pierscieni zdrowo by mnie kosztowala 800 za pierscienie + robocizna + uszczelki moze w 1500 zl zamkanalbym sie, w sumie nie mam zamiaru tyle kasy pakowac w ten sprzet.
  13. Hm... wiece bede musial to sprawdzic, chyba nic innego mi nie zostaje...
  14. A czy sprawdzenie cisnienia na cylindrach moze powiedziec czy pierscienie sa zajechane ? Jezdzi sie wporzadku, silnik rowno pracuje , tylko ten czarny dym mnie wkurza ;/ i w sumie martwi ;/
  15. Wlasnie olenie niezauwazylem zeby bral , a jesli bierze to w naprawde malych ilosciach. Zajechany silnik ? kurcze , ale silnik pracuje prawidlowo , niezauwazylem spadku mocy , tyle ze kopci na czarno powyzej 6 tys., jak z cisnieniem jest to nie wiem ? , A jakie sa objawy w przypadku padnietych pierscieni ? Ok jeszcze sprawdze swiece, moze cos mi to powie... zobaczymy =]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...