Skocz do zawartości

Misiek5512

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX9R.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mazowieckie

Osiągnięcia Misiek5512

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dobra temat zamknięty , Idzta się Pany kłócić na ogólnym...
  2. Nie no myślę żę jak są uszczelki to nie od parady ktoś je tam wsadził.. a że zdzierają w ASO za częśći to nic nowego .. Czasem też się zastanawiam skąd biorą ceny np:1200 za wyjęcie i włożenie silnika ..ale no jest jak jest.
  3. Krzyknęli koło 300 , w sumie i tak mam regulacje zaworów za 2000 km to chyba odrazu i to pykne , trudno najwyzej będę jadł tynk ze ściany ;)
  4. Nie dotykam się mam dar do psucia własnego moto.. No dobra coś się pomyśli .. Dzięki jeszcze raz za utwierdzenie mnie w domysłach ..
  5. Po przeliczeniu w ASO wychodziło by koło 420 zł za graty .. Niby dużo , niby nie dużo . z oszczędnościami różnie wychodzi .. No Dobra tą kwestię możemy uznać za zamkniętą. Dziękuję serdecznie za wszelkie porady i sugestie ;) wymiana tego powinna rozwiązać problem uciekania oleju . ;)
  6. Potwierdzam znalazłem , wcześniej ich nie zauważyłem , Czy ktoś się orientuje jak wygląda naprawa takiej usterki ? sugeruje to nieszczelnośc uszczelki zaworowej czy może być oznaką czegoś jeszcze ?
  7. Witam Mam Kawasaki ZX9R z 2000r .. I borykam się z myślą że puszcza mi uszczelka pod głowicą .. od strony chłodnicy . Natomiast .. olej wypływa centalnie z pod 1 kolektora wydechowego .. Wiem że w niektórych motocyklach jest tam ujście od odwodnienia świec i przy padniętej uszczelce od świecy może tak być, natomiast nie mam pojęcia czy w moim jest to rozwiązane w taki sposób . Czy ktoś z Forum miał styczność z tymi silnikami i wie czy może to być przyczyną ?? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie .. Motocykl na daną chwilę nie ma innych objawów odnośnie samej uszczelki od głowicy. Kolejny problem to termowłącznik wentylatora który przestał go załączać przy 106 stopniach , najprawdopodobniej zakończył żywot , i na daną chwile jest podpiety na pstryczek . powinnien być do wymiany ale chwilowo to kolejne 270 zł w ASO za nowy .. a przy podejrzeniu głowicy schodzi to na 2 plan . Będę wdzięczny za sugestie i pomysły. za błędy w przedstawieniu problemu przepraszam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...