Skocz do zawartości

elmer2

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia elmer2

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No tak, tylko w quadzie nie będzie miejsca na tak duży airbox. Zrobię swój airbox mini i zobaczę jaki będzie efekt. Zacząłem już robic. Prostopadłościan o wymiarach 10x22x5cm z blachy 1mm.
  2. No to z fabrycznej obudowy wykorzystam tylko te gumowe łączniki zakładane na gaźniki. Wtedy zrobię jakaś mała obudowę z blachy na jakiś filtr uniwersalny lub zrobię wyprowadzenie na filtr mały stożkowy. Takie rozwiązanie ma sens ?
  3. Kupiłem zestawy naprawcze cab k4 . Wymylem i poskładałem gaźniki. Zamontowałem. Silnik pracuje na dwóch cylindrach, czyli już lepiej niż wcześniej, ale chodzi tylko na ssaniu. Jak chcę dodać gazu to go dławi i gaśnie. Śruby składu mieszanki wykręcone na dwa obroty jak pisze w manualu. W czym problem? Dodam, że świece nowe. Nie wiem czy to ważne ale nie mam założonej tej całej puchy na gaźniki. Biorą powietrze od razu. Ma to jakieś znaczenie ? Nie mogłem edytować poprzedniego postu, bo pisze z telefonu. Zauważyłem , że jak założyłem dwa kawałki czystej szmatki na wejścia gaźników, zaciśnięte opaskami żeby ich nie wciągało to pojawił się bieg jałowy i reakcja na gaz. Wychodzi na to że jednak ta pucha musi być lub coś podobnego do niej. Bo jak już pisałem na początku silnik chce zastosować w quadzie a tam miejsca na taki duży dolot nie ma. Muszę widocznie zastosować dwa małe filtrrki stożkowe bezpośrednio na gaźnikach lub jakaś puszkę wysławiać z wejściem na jakiś mały uniwersalny filtr.
  4. W tym linku jest manual na którym się opieram: https://www.klappersaki.de/gpz-wartung/buecher/Kawasaki_Service_and_Repair_Manual.pdf Uznałem, że kupie zestawy naprawcze wraz ze śrubami regulacji składu mieszanki, bo wstyd się przyznać, ale sam je pokrzywiłem, chcac je wyczyścić szczotką.
  5. Mam jeszcze pytanie. W manualu piszą, że jest jakiś canister itd. Są nawet jakieś zdjęcia. U mnie nic takiego nie ma. Czy to tak ma być czy ktoś wcześniej coś grzebał ?
  6. Silnik nie trzaska się - to znaczy, że po rozgrzaniu czyli aż wentylator chłodnicy załączył się z silnika nie słychać panewek czy nadmiernego luzu zaworów. Chodzi bym powiedział ładnie. Przed pierwszym odpaleniem zmieniłem oczywiście olej i filtr. Chodzi o to, że motocykl stał nie wiadomo jak długo, ale sądząc po łańcuchu czy warstwie brudu to pewnie z rok dwa a może więcej. Jutro rozbiorę gaźniki na części pierwsze, wymyję i ocenie stan wizualnie. O moich wnioskach napiszę w tym temacie. Zrobię zdjęcia, może coś pomogą. Już teraz dziękuję za szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam Rafał
  7. Witam Jestem nowy na forum. To mój pierwszy post, więc witam wszystkich. Kupiłem sobie GPZ500S z lat osiemdziesiątych lub początku dziewięćdziesiątych. Kupiłem cały motocykl na SWAP silnika do quada. Najpierw przed wyciągnięciem silnika chciałem go odpalić i zrobić tak żeby chodził jak należy. Dopiero wtedy demontaz. Silnik odpala i chodzi. Nie trzaska sie, ale ewidentnie jest problem z gaźnikami. Objawy: silnik chodzi tylko na ssaniu na biegu jałowym, reakcja na gaz jest taka że silnik od razu gaśnie. Przypuszczam, że gaźniki są do regeneracji. W związku z tym czy oferowane na allegro zestawy naprawcze gaźników za ok. 30zl na jeden gaźnik jest godny polecenia ? Oprócz tego chciałem też wymienić te śrubki regulacji składu mieszanki bo wydaje mi się że ich iglice są krzywe. Jednak cena jednej to 75zl, może są tańsze ? Pozdrawiam Rafał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...