Skocz do zawartości

mrmisquamacus

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mrmisquamacus

  • Urodziny 04/17/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX6R 2004'
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Londyn/Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/misquamacus

Osiągnięcia mrmisquamacus

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Hej Chcialbym kupic kask enduro albo supermoto w Warszawie do ok 700zl. Czy mozecie polecic jakies sklepy ukierunkowane wlasnie na supermoto (kask enduro z szybka, jak Arai Snipe) lub enduro. Dzieki Marcin
  2. Ducati 800 Sport ie, temat wklejony ze strony glownej, do konkretnego watku o Ducati. Witam, planuje zakup w/w motocykla, probowalem znalezc jakies info na forum ale niestety bez zadowalajacych rezultatow. Mysle aby kupic w/w motocykl do codziennej jazdy w kazda pogode. Czy spotkal sie ktos kiedys z w/w motocyklem, jak to wyglada w eksploatacji (trwalosc)? Nie pytam o koszty bo nie decydowalbym sie na zakup Dukata, gdybym nie liczyl sie z duzymi kosztami smile.gif Bede bardzo wdzieczny za komentarze. Z gory przepraszam za brak polskiej czcionki ale pisze z poza granic naszego kochanego kraju smile.gif Marcin
  3. Witam, planuje zakup w/w motocykla, probowalem znalezc jakies info na forum ale niestety bez zadowalajacych rezultatow. Mysle aby kupic w/w motocykl do codziennej jazdy w kazda pogode. Czy spotkal sie ktos kiedys z w/w motocyklem, jak to wyglada w eksploatacji (trwalosc)? Nie pytam o koszty bo nie decydowalbym sie na zakup Dukata, gdybym nie liczyl sie z duzymi kosztami :banghead: Bede bardzo wdzieczny za komentarze. Z gory przepraszam za brak polskiej czcionki ale pisze z poza granic naszego kochanego kraju :banghead: Marcin
  4. Stalo sie!!! :icon_rolleyes: W sobote odzyskalem pelne stadko. Dzieki wielkie za ten post z niemieckiego forum, to bylo dokladnie w tamtym miejscu. Teraz juz tylko na dyno run i zobaczymy ile mocy ma moj zixxer :banghead:
  5. Wrzucilem ten tekst do tlumacza w googlach i wyszlo, tak jak mowisz. ja i tak juz podjalem decyzje, ze nie bede macal sie z tym sam, bo sie nie znam. Mam tylko nadzieje, ze sie okaze ze to jest tylko to. oni mi mowili, ze moze byc namacane w mapach tudziez w elektronice a wtedy duzo ££££ by kosztowalo aby to zdjac. Jak to generalnie jest, czy w w jednym modelu zaleznie od dealera moga byc rozne blokady? To by sie chyba nie oplacalo, musi chyba byc jedno standardowe rozwiazanie. Ale moge sie mylic. Z cala pewnoscia jak bede wiedzial cos wiecej to postaram sie ta zagadke na lamach forum rozwiazac. Dzieki wszystkim. PS na niemieckim forum wszystkie odpowiedzi dostalem w ich jezyku :D na szczescie troche rozumiem hehe.
  6. Turek, dzieki, zobacze w sobote jak bedzie wolna chwilka i pogoda. Jacek 5 przez 10 rozumiem, ale to faktycznie o to chodzi, jest tylko jeden problem, gdyby to bylo wszystko takie proste to czy ten niemiecki post bylby taki dlugi? :icon_mrgreen:
  7. Hmmm a moglbys powiedziec na czym ta blokada na manetce polgega? Sprawdzalem wlasnie z druga ZX6R (ten sam model) i manetka odkrecala sie dalej. Napisz jak to sprawdzic. Na niemieckich forach sie zarejestrowalem i napisalem posty w j.angielskim. Zobaczymy, ale na razie interesujace sie wydaje rozwiazanie z manetka. M
  8. no niestety jestem tu gdzie jestem :D najsmieszniejsze jest to, ze dealer Kawy z Niemiec zlal mojego majla cieplym moczem. Kawa UK nie ma pojecia. Do glownego dealera Kawy DE nawet nie ma mejla :banghead: na stronie. Ech... moge sie pocalowac w du*e i tyle.
  9. Witam, mam takie pytanie, czy wie ktos jak dlawione sa Kawy sprwoadzone z Niemiec? Kawa powinna miec ok 125KM, jest zdlawiona do 100, chcialbym ja oddlawic, ale serwis Kawy w Ladku, nie ma pojecia gdzie jest blokada, spotkal sie ktos kiedys z tym modelem, albo wie moze gdzie i czego szukac? Jest podejrzenie, ze to mapy sa zmienione. Marcin
  10. tak tez mi sie wydawalo. swoja droga to ciekawe, nawet jak stoisz to jedziesz :) (tu o tej ciagnacej puszczajacym sprzegle heh) M
  11. A ja troszke z innej strony. Czy szkodliwe jest rozlaczanie z 2 na luz z pominieciem redukcji do 1? Czasami nie chce mi sie redukowac do raz i potem dawac na luz. Wiem, ze dobrze jest miec maszyne zawsze w gotowosci i na obrotach, ale czasami widze, ze za mna nic nie ma, swiatlo sie wlasnie zmienilo na czerwone, mniej roboty jest z wrzuceniem na luz. Co do przegazowki, czy ma ona sens podczas redukcji z 2/1 jezeli motek ledwo juz sie toczy? Co do zmiany biegow w gore, zgadzam sie z przedmowcami, lekkie musniecie i jak najkrocej, w dol zawsze z przegazowka, nie mam sprzegla antyhoppingowego, zanim zaczalem uzywac przegazowek zdarzalo sie przy ostrej redukcji na pelnych obrotach przyblokowac tylne kolo. pozdr
  12. bylem dzis, spece rzucili okiem na widelce, opone, lozyska i...i nic :icon_mrgreen: mowia, ze wszystko ok, koles sie przejechal i stwierdzil, ze ta lekka niestabilnosc moze byc spowodowana roznica profili w oponach (tyl Pilot Road, przod Pilot Power) i tyle. czyli moze faktycznie olej w lagach :icon_razz: dzieki za wszystkie rady.
  13. moto nie jest po dzwonie, jezdze nim juz ok roku i wszystko bylo ok. z ta "zla geometria" to chyba pieprznalem troche bez sensu. chodzilo mi o to zabkowanie sie opon, skad to sie bierze. jak juz mowilem, puszczam kiere i nigdzie nie sciaga, kiera nie lapie shimmy. cala impreza odbywa sie na malych predkosciach. producent, podaje zeby sprawdzac poziom oleju w lagach co 12tys km, zakladam ze serwis Kawy to zrobil. ale nie ma zadnych informacji o wymianie.
  14. zebow nie bede zaciskal ;) szkoda zdrowia, zacisne zeby za mocno i mnie wysadzi z zakretu w pelnym zlozeniu. opona musi isc do zmiany, tymbardziej, ze jak juz pisalem zrobilem na niej ok 8tys, wiec nie moge narzekac, czyz nie? moto jest z 2004, wiec chyba na olej to jeszcze za wczesnie. kawa byla serwisowana pare miesiecy temu wiec luzow tez nie powinno byc. czy to schodkowanie sie opon, moze byc spowodowane zla geometria zawiechy?
  15. dobra sugestia, ja wczoraj rzucilem okiem i wydawalo sie, ze sa delikatne schodki. czy to oznacza, ze opona jest juz skonczona?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...