Skocz do zawartości

Ridge Forrester

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GS500E
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krynica Zdrój

Osiągnięcia Ridge Forrester

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Paliwo dochodzi do gaźnika, bo komory plywakowe są napełnianie. I od razu zaznaczam, że poziom paliwa w komorach jest ok.
  2. No więc podmieniłem gaźnik z działającego GSa i objawy są takie same. Jakieś pomysły?
  3. Tak, mam klucz do montażu płytek zaworowych. Świece na obu cylindrach dają piękną niebieską iskrę.
  4. Rozrządu nie ruszałem. Spróbuję jeszcze skład mieszanki podkręcić, ale boję się, że zwiększy spalanie... Jak ktoś ma takiego GSa to niech z łaski swojej poda wartość wykręcenia śruby od składu mieszanki. Z góry dzięki.
  5. Gaźnik czyszczone benzyną ekstrakcyjną, dmuchane kompresor. Na obudowie żadnych pęknięć czy uszczerbień. Wszystko na swoim miejscu. Krućce jak nowe, nie ma szans na lewe powietrze. Serwis podaje odkrecenie zaworów składu mieszanki na 2 i 1/4 obrotu, kręciłem do 3 i nic. Myślisz że to może być mało?
  6. Witam wszystkich. Mój gs500 po zimie nie chciał wystartować więc postanowiłem zrobić mu serwis. Ściągnąłem więc serwisówkę Haynes i wziąłem się za robotę. Wyregulowałem luzy zaworowe, regeneracja gaźnika z wymianą wszystkich dysz, uszczelek, etc. Wymiana oleju, filtrów i świec. Po złożeniu do kupy zgodnie z serwisówką motor nie odpala. Jedyne co to po zakryciu dłonią dolotu powietrza do filtra czasem mu się kaszlnie a nawet odpali na góra 3 sek. Układ dolotowy szczelny, kompresja 10 bar na obu garnkach. Jestem zdesperowany i otwarty na każdą propozycję, tak więc rzucać pomysły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...