Skocz do zawartości

Stanley1980

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    ZIPP PRO 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Osiągnięcia Stanley1980

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. to znaczy czy coś da czy nie bo jak nie ma efektu to nic nie daje
  2. To na pewno a sam przelot gardzieli w gaźniku zwiększa się z 17 do 20 . Wiem ,że głowica blokuje bo ma 22 ale przez szerszy przelot będzie więcej mieszanki. Czy taki zabieg podniesie coś na mocy? A co z progiem powstałym króciec-głowica ? nie zaszkodzi nie będzie się zbierać paliwo i strzelać czy cuś ? :]
  3. nic nie trzeba zaciskać normalnie pasuje ,jest taki sam tylko przelot ma 26mm 2 śruby i po zawodach . pytanie czy coś da wymiana króćca i gaźnika z 22mm na 26mm przy otworze ssącym 22mm
  4. witam jak w temacie , czy jest sens dać większy króciec i gaźnik niż jest otwór w głowicy czy to coś da ? tak jak teraz mam głowica otwór 22mm króciec 22mm i gaźnik 22m i chce dać króciec 26mm i gaźnik 26mm jest sens coś polepszy ? czy silnik zassie tak samo czy może lżej mu będzie i zyska troszkę mocy ? dodam że przekrój przepustnicy w gaźniku 22mm to 17mm a w gaźniku 26mm 20mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...