Skocz do zawartości

przemek7f

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Xl 350r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Choszczno

Osiągnięcia przemek7f

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ma jeszcze jedno pytanie tu jak ustawić dekompresor tu na kopniku tą zębatkę co zgrywa sie z wajchą z deklem od sprzęgła jak trzeba dam jakoś zdjecie
  2. ok jak coś wiecej bede już wiedział bede pisał
  3. tak wszystko było ok tylko pierdział z kolektorów ale jak zmieniałem uszczelke to od razu zmieniłem i na kolektorach i od razu cicho było no i zwiekszony air box
  4. Własnie nie mam orginału mam tylko taki wydech a uszczelniony mam dobrze wydech
  5. tak tylko grzanie sie silnik i strzela z wydechu a wczesniej tego nie było przed zmianą dolotu powierza i regulacja iglicy
  6. Sprawdzałem dwa razy Już jest na T a zębatka na znakach / moto odpalam najpierw na wyłączonym zapłonie z 2 razy tak lekko na ssaniu później jak cyknie odprężenie i raz mocno i pyrka
  7. nie nie . pod głowica miedzy głowicą a cylindrem wiadomo ze jak sie odkręci raz to powinno sie założyć nowa
  8. czysto techniczna kontrola przed sezonem i od razu zmieniłem air box i wyczyściłem gaźniki i jest lipa
  9. No właśnie ze zmiana uszczelki od razu był wymieniony air box na większy a rozrząd jest na literce t na takiej kresce tłok gmp a koło rozrządu pokrywają się dwa znaki na głowicy Ma pan może linka do serwisowki ?
  10. Kopcenie znaczy ze jest taki gorący ze aż się z niego kopci . Ssanie działa jak należy rozrząd ustawiony na znaki luzy zaworowe tez . Motor wcześniej odpalał ładnie chodził na ssaniu puszczałem ssanie tez chodził tylko byl strasznie gorący i strzelał w wydech i chyba tez w gaźnik i ktoś podsunął pomysł żeby wyrównać idlice na środek w gaźnikach i teraz nawet nie można zapalić A i serwisowi właśnie nie mam
  11. Dolot jest zwiększony ponieważ silnik jest założony do quada i jest nowy airbox a ktoś powie czy iglice w tych gaznikach maja być tak samo czy jesna wyżej druga niżej bo były tak ustawione na początku a teraz mam na środku i jest całkiem lipa. Wcześniej nawet odpalał ale strzelał w wydech trochę w gaźnik i strasznie się grzał 2 min i już aż się z silnika kopcilo
  12. Silnik jest Ok jestem po wymienię zaworów i dotarciu ich tylko jest problem z tymi iglicami było one ustawione na początku różnie jesna prawie na samej gorze a druga prawie na samym dole i teraz nie wiem jiz jak ustawić i po zmienię uszczelki pod głowica i zwiększeniu dolotu powietrza na większy motor strasznie się grzeje i strzela w tłumik
  13. Witam mam taki o to problem że nie wiem na jakich poziomach mają być ustawione iglice w gaźnikach ustawione teraz mam na srodku i nie chce moto zapalić i ile ma być wkrecona sruba od mieszanki pomoże ktoś i moto mi sie strasznie grzeje po 2 min az sie kopci z cylindra proszę o szybką pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...