Skocz do zawartości

BEDNAROS

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Fazer FZ6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Trojmiasto

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia BEDNAROS

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam pytanie odnośnie plastików. Czy używacie jakiegoś mleczka np. z pigmentem do regeneracji owiewek , które staciły dawny połysk? Jeżeli macie doświadczenie w tym temacie to proszę napiszcie jakich produktów używacie albo jakie macie innne sposoby na plastiki? :icon_question: Pozdrawiam
  2. Szanowni forumowicze, Mam Fazera z 2006 , który ma przejechane 25 000 km. Jakie czynności serwisowe silnika powinienem zrobić po przejechaniu takiego dystansu. Wiem , że na pewno trzeba wymienić olej + filtr + świece. Czy coś jeszcze- może sprawdzić zawory itp? Co radzicie? :icon_question: Pozdrawiam
  3. Jak w temacie. Moto nie odpala- rozrusznik zakręci ze 2 razy i wszystko pada ( kontrolki przestają się palić i słychać specyficzne bzyczenie). Pomyślałem , że to akumulator więc podłączyłem go pod prostownik. Po jakiś 10 min. Patrze a na prostowniku info , że akumulator naładowany - sprawdziłem, ma 14,5 V. Przeczyściłem klemy na akumulatorze ,w moto potem podłączyłem aku. i wszystko chodzi. Odpalałem Faziego kilka razy bez problemu. Następnego dnia chcę odpalić i DUPA to samo kontrolki i bzyczenie... No i tylko na pych zaskakuje... Co to może być?? Dodam tylko ,że po tym jak wyczyściłem klemy i go odpalałem to zaraz po zapłonie wskaźnik temperatury wskakiwał na sekundę do połowy skali a potem opadał. Ps. jakiś miesiąc temu nieźle zmoczyła mnie okrutna ulewa , więc może ma to jakiś związek... Ma ktoś jakiś pomysł jak sobie poradzić??
  4. Jak w temacie. Kupie Felgę przód do CBR 600rr z 2007
  5. Mieliście racje to jednak był gaźnik. Dzięki za hinta.
  6. Nawet nie zdąży się nagrzać!
  7. Witam serdecznie, Moje ZXR 400 chodzi po odpaleniu na 4 gary a po chwili tylko na trzech, wymieniłem już kurde wszystko zaczynając od silnika a na swiecach,cewkach,regulatorach,modułach zapłonu kończąc i nic dalej to samo!!! :banghead: Może mi ktoś pomóc?? Pozdrawiam.
  8. No rzeczywiście benzyna ekstrakcyjna przyjacielem twym jest. Zeszło wszystko idealnie. Dzięki za hinta. :bigrazz:
  9. Witam. Wczoraj zabrałem się za mycie mojego moto. Jedną z rzeczy , którą zrobiłem było smarowanie oraz czyszczenie naftą łańcucha . Jakie było moje zdziwienie, kiedy po krótkiej przejażdżce zobaczyłem , że moja tylnia opona jest uwalona smarem . Nie zdziwiłbym się gdyby była brudna od wewnętrznej strony felgi, od smaru do łańcucha, ale jest zupełnie inaczej. Smar znajduje się tylko przy samym brzegu opony od lewej strony. Wygląda to tak jakbym w coś wjechał na zakręcie. Próbowałem to zmyć bo nie chce się gdzieś wyglebać - niestety z marnym skutkiem. Czyściłem oponę woda z ludwikiem- nic, preparatem do czyszczenia silnika - nic, preparatem do felg - i nic . Cały czas mam tłuste ślady po tym syfie aż strach jeździć!!!. Czym to moge usunac???
  10. No właśnie jak się dostać do ustawień niestandardowych?? W serwisówce nie ma info jak zrobić diagnostykę systemu. Piszą tylko , że jakby był jakiś błąd to pojawi się kod na wyświetlaczu. Czy taki kod błędu nie powinien pojawić się w przypadku przepalonej diody? A może ktoś wie jak zainicjować diagnostykę używając SELECT i RESET A tak na marginesie wymieniał ktoś z was żarówkę od kontrolek ?- podobno straszna męka bo całość wyświetlacza jest sklejana a nie skręcana..
  11. Witam, Mam pytanie odnośnie immobilizera. Skąd wiadomo , że ten system jest włączony? Gdzieś czytałem , że powinna palić się kontrolka immobilizera zaraz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ( zresztą tak jest u mojego kumpla w CBR). Natomiast u mnie NIGDY się nic nie pali :icon_eek: !! Czy to oznacza , że coś jest zablokowane? A może powinienem użyć czerwonego kluczyka do rejestracji kodów? HELP!!!! Mam Fazera z 2006r
  12. W ogóle nie reaguje! Na nic! Czy coś da się zrobić jeżeli nie mam PINCODU? Będę zmuszony do demontażu alarmu? A może jest jakiś sposób aby zdekodować ten alarm u jakiegoś magika...
  13. Witam serdecznie. Mam nadzieję , że ktoś będzie wstanie mi pomóc. W zeszłym sezonie sprowadziłem sobie Kawasaki ZX6R z Anglii. Przez zimę padł mi akumulator i co gorsza zasilanie wewnętrzne alarmu :icon_eek: Po naładowaniu akumulatora okazało się , że mam gruby problem bo mój alarm nie pozwala na zapłon motocykla. Musze wstukać jakąś kombinację albo PIN żeby odblokować alarm ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Dodam ,że nie dostałem żadnej dokumentacji od alarmu podczas zakupu i nic nie mogę na necie znaleźć. Proszę o pomoc! :icon_eek: Może ktoś wie jak się do tego zabrać!! Model alarmu to Meta System M300RC. Pozdrawiam
  14. Jakby co to moge skany z serwisowki puscic w j. polskim na maila waza ok 30mb. tylko musicie maile podac :lol:
  15. Nie no, wiadomo ze nie zrobie z niego rakety :) ale mam zamiar sie nim jeszcze pobujac z jeden sezon przynajmniej :roll: Tylko czasami na trase jak sie zabieram powiedzmy do wyprzedzania katamaranow ,ktore smigaja wiecej niz 120 to sie musze niezle napocić :? stad taki post :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...