Skocz do zawartości

Mati Gretzki

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 450 s
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Górny Śąsk

Osiągnięcia Mati Gretzki

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nie sprawdzałem Poszukam kogoś kto ma manometr lub kupię i odezwę sie po pomiarach. Dzieki za porady
  2. Zrobiłem tak jak doradziłeś, dodatkowo ustawiłem zawory. Nadal nie trzyma wolnych obrotów. Zubożyłem też trochę mieszankę, ponieważ po próbnej jezdzie sprawdziłem świece i były przykopcone. Czasem trzyma ok 1100obr ale generalnie gaśnie i nierówno chodzi poniżej 2000obr.
  3. Przedmuchałem parządnie jeszcze raz kompresorem i powietrze przez nie przelatuje.
  4. Gażniki dla pewności jeszcze raz rozebrałem i wyczyściłem. Pod tym względem wszystko cacy, śruby do regulacji mieszanki ustawiłem taj jak było, poniżej 3k obr silnik zaczyna nioerówno pracować a jak obr spadają do poniżej 2k zaczyna gasnąć. Nie wiem co powinienem najpierw wyregulować, mieszankę, czy zsynchronizowa. Słyszałem jeszcze o kasowaniu luzów zaworowych.
  5. Gazniki były już w myjce ultradzwiekowej
  6. Witam na wstępie i pozdrawiam fotumowiczów Mam pytanie, na które nie mogę znaleść jasnej odpowiedzi. Niedawno zdemontowałem i wyczyściłem gazniki (dwa) w mojej CeBuli. Po montażu był problem, ponieważ prawdopodobnie łapał lewe powietrze, ale po kolejnym rozkręceniu i skręceniu króćców jest ok. Chciałbym teraz wyregulować to, cvo powinno się wyregulować, tzn mieszanke obrotów jałowych, obroty jałowe, zsynchronizować gazniki i może ewentualnie skasować luzy zaworowe. Zaznaczam, że jestem amatorem, nie mechanikiem. Na chwilę obecną po czyszczeniu gazników motor jezdzi super generalnie od 3k obr., bez problemu się rozpędza i silnik pracuje jak żyleta. Poniżej 2000 - 1500 obr/min zaczyna się dławić i gasnie. Doprawdy nie wiem co w tym momencie wyregulować i wjakiej kolejności? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...