
Bayan
Forumowicze-
Postów
48 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Lubuskie
Osobiste
-
Motocykl
Kawasaki KMX 125
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia Bayan

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Wciśnięcie tłoczków hamulcowych KMX 125
Bayan odpowiedział(a) na Bayan temat w Mechanika Motocykli 2T
Kupię nowy tłoczek bo sprzedają je razem z uszczelkami a jest tylko trochę droższy od zestawu naprawczego w którym są 2 uszczelki i jakiś smar Teraz mam problem z wyciągnięciem starego tłoczka Zacisk jest cały czas podłączony ale jak pompuje hamulec tłoczek rusza się lekko do góry i od razu opada ( tak jakby rusza się w miejscu) Nie mam też w pobliżu na tyle mocnego kompresora -
Wciśnięcie tłoczków hamulcowych KMX 125
Bayan odpowiedział(a) na Bayan temat w Mechanika Motocykli 2T
Zrobiłem powyższe rzeczy ale hamulec nie odpuścił , zobaczymy co będzie po wymianie tłoczka -
Wciśnięcie tłoczków hamulcowych KMX 125
Bayan odpowiedział(a) na Bayan temat w Mechanika Motocykli 2T
Ewidentnie jest to winna nie cofającego się tłoczka bo udało mi się ustawić koło naprawdę luźno , kręciło się bardzo dobrze ale po przejechaniu paru km i hamowaniu koło znowu ciężko chodzi dlatego zamówiłem nowy tłoczek i uszczelki i za parę dni się okaże Stary tłoczek nie wygląda źle ale wymienię na nowy i będę miał pewność -
Wciśnięcie tłoczków hamulcowych KMX 125
Bayan odpowiedział(a) na Bayan temat w Mechanika Motocykli 2T
Tłoczki włożyłem wszystko poskładałem odpowietrzyłem pompkę i układ ale tłoczek nie chce odbijać z powrotem i koło bardzo ciężko się obraca a po 10 minutach jazdy z hamulca aż dymi Co może być winne? -
Witam ostatnio zmieniałem opony w moim KMX 125 i postanowiłem przy okazji wymienić klocki Jako że robię to pierwszy raz to musiałem coś popsuć , mianowicie parę razy nadusiłem hamulec i wyskoczył mi tłoczek Problem jest z włożeniem go z powrotem i mam kilka pytań Płyn który był w środku wylał się i teraz podczas wkładania tłoczka nie wiem czy wlać tam trochę płynu czy wkładać na sucho Odkręciłem odpowietrznik ale podczas wciskania do pewnego momentu czuć jakby tłoczek był blokowany przez powietrze Czy w zbiorniczku wyrównawczym musi być płyn czy będzie on potrzebny dopiero podczas odpowietrzania? I czy ma to jakieś znaczenie jak zbiorniczek jest otwarty lub zamknięty?
-
KMX po remoncie, ciągle za bogata mieszanka PROBLEM
Bayan odpowiedział(a) na GLIN4 temat w Mechanika Motocykli 2T
Ja teraz mam dyszę 110 i iglicę na środku Ale u mnie siedzi pełny wydech giannelli i karbonowe listki membrany Wcześniej jeździłem na dyszy 105 i świeca była trochę za jasna -
KMX po remoncie, ciągle za bogata mieszanka PROBLEM
Bayan odpowiedział(a) na GLIN4 temat w Mechanika Motocykli 2T
Mam bardzo podobny problem do twojego Mój na luzie kręci się do końca ale na biegach do około 9 tyś Dodatkowo przy 4/5 tyś obrotów motocykl po prostu się dusi i nie ma siły jechać trzeba redukować bieg Dysze próbowałem od 102,5 do 115 i na żadnej nie chce jechać normalnie A tą klapkę od filtra powietrza miałem już wyciętą jak kupiłem motocykl ale jak piszesz że u ciebie to przez tą klapkę to może muszę zrobić jeszcze większy otwór Zamówiłem też większą dyszę wolnych obrotów ale ją sprawdzę dopiero za parę dni Byłem się teraz przejechać bez obudowy i rzeczywiście motocykl ładnie ciągnie od dołu i wgl nie przerywa U mnie tak wygląda ta obudowa https://patrz.pl/zdjecie,img_20190603_174317-jpg,196856.html Chyba muszę zrobić jeszcze większy otwór i powinno być dobrze -
Sam dam radę splanować papierem czy trzeba oddać do jakiegoś mechanika?
-
Kawasaki KMX 125
-
Kompresja 10 bar także nie ma tragedii gorzej z tą głowicą bo nie wiem czy u mnie w mieście ktoś robi planowanie a trochę z niej cieknie
-
Mam mały problem bo złożyłem wszystko do kupy a tam gdzie łączy się cylinder z głowicą małymi kroplami sączy się płyn chłodniczy Wystarczy że reinzosilem przejadę dookoła głowicy, czy trzeba ją planować? Wcześniej miałem to samo (tylko ciekło trochę mniej) dlatego myślałem że to uszczelka pod głowicą, ale płyn wylatuję tylko po ściankach , świeca nie jest w płynie a silnik pracuję normalnie
-
A stan jest aż tak zły że trzeba wszystko wymieniać? Bo gdyby nie ta uszczelka pod głowicą to nawet bym tego nie rozbierał , motocykl jeździł bardzo dobrze Kompresje ma 10 bar
-
Z tego co wiem to jest nicasil
-
Witam dzisiaj pierwszy raz zdjąłem głowicę i cylinder bo mam do wymiany uszczelkę pod głowicą i przy okazji chciałem sprawdzić stan tłoka i cylindra ale nie wiem jak ma to wyglądać I mam jeszcze pytanie czy w tych kanalikach cylindra powinien być płyn chłodniczy? http://patrz.pl/zdjecie,woda-jpg,196254.html
-
Byłem sprawdzić i raczej magneto jest stabilne praktycznie w ogóle nie rusza się góra dół