Skocz do zawartości

Pymek

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha DT
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Osw

Osiągnięcia Pymek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Kranik podcisnieniowy ( nowy) z tego co widziałem zaworek iglicowy jest w dobrym stanie , a czy moze to być przez krzywa iglice?
  2. Witam. Mój motor to Yamaha dt 80 Cylinder Top performance , gaźnik YSN 21 , membrana polini , kruciec odblokowany , filtr pod katem 45 stopni z revo , wydech tecnigas E-NOX ,dysza główna 95 Motor pali od kopa , po dodaniu gazu bardzo ładnie się wkreca( oczywiście pierwsze sie troche zagrzeje potem wchodzi w obroty max , tak maja DT-tki ) . Wsiadam na motor , 1 bieg max obroty , 2 bieg max obroty , 3 bieg max obroty , 4 bieg max obroty i do 5 biegu juz nie dojde bo motor zaczyna gasnac , wystarczy dac ssanie i motor sobie pyrka , i tak cały czas . Membrana w dobrym stanie , kruciec nowy , cylinder ma dobre sprezanie ( na cylku sa tylko 3 tys ) Gaźnik cały rozebrany i wyczyszczony , wyregulowany , dysza główna 95 , na iglicy jest 3 ząbek od dołu na 4 ząbki . Gdy wkładam dysze główna 105 motor muli i nie da sie jechać (za duzo paliwa ) dysza główna 100 ( podobnie jak w 105 tez muli po dodaniu gazu , 95 dysza główna , motor pięknie na niej chodzi ale dlaczego gdy jadę mam juz ten 4 bieg i ful gaz to on gaśnie ? Ma ktoś jakiś pomysł ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...