Skocz do zawartości

firmasons

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Daytona 650 2005 r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Suwałki

Osiągnięcia firmasons

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Lepiej kupic oryginalny regulator uzywany czy nowy zamiennik chinski wmmotor ?? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  2. Masakra, odpiałem czerwony plus i mase regulatora, kostke od licznika i dalej pali bezpiecznik Engine Management ten z symbolem silnika . Podaje link do schematu, bezpiecznik nr 5 na shemacie może ktos mi podpowiedziec co dalej sprawdzac ?? Wypinalem wszystkie przekazniki ale to nic nie dalo http://www.wiringdiagrams21.com/2013/05/22/triumph-daytona-600-charging-and-starting-system-circuit/
  3. A jakie regulatory ciesza się dobrą opinią, ktory posluzy najdluzej te z yamahy slyszalem ze sa dobre a z kolei Honda tez miala problem z regulatorami. Daytony to wogole najslabszy punkt Zauwazylem ze na schemacie w regulatorze mam 7 przewodów, kostka która wychodzi ma dwa czerwone kable (2piny) i 2 czarne a ten od Yamahy ktory chce zastosowac jest na 5 przewodow. Czy moge wyjscie regulatora zrobic na dwoch przewodach puszczajac bezposrednio czerwony na + do aku no i mase czy powinienem szukac regulatora na 7 przewodów ? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  4. Ok to na 98% robi zwarcie regulator. Pytanie odnosnie nowego bo bede wrzucal z R1 wyczytalem na angielskim forum ze wszystkie parametry pasuja. Tutaj jest reg. https://zapodaj.net/13cf772fdb56f.jpg.html a tu schemat https://zapodaj.net/84f173ea582dd.jpg.html . Jak rozumiem na wejsciu 3 piny to 3 zolte kable od alternatora i tam kolejnosc nie ma znaczenia, a co z tymi dwoma pinami jak z kolejnoscia ? Wogole ten regulator patrzac na schemat jest ok ? ?
  5. Tak zrobie dzieki . Mam 3 kable zolte wychodzoce z lewego dekla zlaczone na stale to je rozetne i sprobuje tak jak piszesz. A z dekla wychodzi jeszcze jeden taki jakby fajka od swiecy ;p to od czego to jest
  6. Najgorsze jest to ze nie moge nigdzie znalezc serwisowki do Daytony 650 wszystko co jest to do 600stki albo zwykly user manual a nie service :./ Podobno te daytony można diagnozowac normalnym kablem vag podlaczonym do laptopa i komputera czy moduł wyswietli mi jakis problem skoro przepala ten bezpiecznik ?
  7. No dobra a jak sie diagnozuje ECU bo rozumiem ze to moze byc tez upalony komputer
  8. No dobra a czemu te zegary upaliło mozliwe ze regulator dał tak duze napiecie bezpiecznik dał "dupy" i zegary sie sfajczyły ?
  9. To teraz sam juz nie wiem rozne opinie są "fachowiec" mowil mi ze bez zegarów powinien odaplic bez problemow. To jedno zasadnicze pytanie czy jest taka opcja ze jezeli uwaliło zegary to dlatego możę nie startowac pompka paliwa czy taki scenariusz jest mozliwy ? ?
  10. No wlasnie zegary, wiec moze byc to problem ze zegary sa upalone i nie podaja dalej sygnalu wiec jak je odepne to bez zegarow powinnien odpalic jezeli nic wiecej nie jest ujarane ?
  11. No zwarcie ale jak je znalezc co je powoduje lub co moze powodowac ;p ?
  12. Dobra moze ktos bedzie umiał podpowiedziec, gdy przełaczam zapłon to wywala mi bezpiecznik ( Engine management system ) ten taki z namalowanym jakby check engine. Co moze byc przyczyna czy może to być usmażony komputer od czego zacząć ? pozatym zegary sie pala światla, syngal dzwiekowy wszystko wyglada sprawnie, rozrusznik kreci ale pompka nie podaje paliwa. Boje sie ze moze to być ECU . Tutaj daje z bikebandit wykres co jest w tym ukladzie http://www.bikebandit.com/oem-parts/2004-triumph-daytona-600-650-engine-management-system/o/m17609sch566394
  13. Witam, jestem nowy na forum i to moj pierwszy post :) w tamtym roku nabyłem triumpha Daytone 650 05r. Wszystko bylo spoko do momentu az podczas jazdy zgasl, poszedl dym w okolicach licznika swiatla blysnely na bialo. Okazalo sie ze popalilo bezpieczniki, glowny, od swiatel i kilka innych jeszcze. Akumulatora nie mozna bylo dotknac byl tak gorący. Wymienilem bezpieczniki, aku okazal sie dobry no i licznik sie zapala, rozrusznik kreci ale nie slychac pompy paliwowej motor oczywiscie nie odpala. Ponad to wskazowka obrotomierza zawsze okrecala sie najpierw po włączeniu zaplonu teraz tego nie robi. Mam 3 pytania co mogło wywolac takie duze zwarcir w instalacji czy to 100% wina regulatora/statora?? Co z tą pompką czy mogło ją spalić czy raczej to przekaznik ?? No i czy przekazniki moge zamienic na te np z allegro ktore maja takie samo ułożenie pinow czy jeszcze jakis parametr jest wazny?? Amperaz?? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...