Skocz do zawartości

cinek100

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cinek100

  • Urodziny 12/15/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zamość

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TDR
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia cinek100

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. problem był w nieprawidłowym stanie paliwa w komorze pływakowej.
  2. Nie, wszystko juz w porządku.Prędkość max 125 km/h.Jest tylko jeszcze jeden problem.Łapie temperature na wskaźniku na ok 3/4 skali lub nawet więcej w upały na skrzyzowaniach.Zauwazyłem ze poziom płynu w zbiorniczku wyrównaczym jest niezmienny .Czy tak powinno byc?
  3. ustawiłem tak no i motocykl lepiej idzie teraz od dołu i ma więcej siły, prędkość max bez zmian.
  4. Ale gaźnik można sprawdzać gdy jest wymontowany i ma być w pionie czy na mktocyklu ? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  5. Mój gaźnik to mikuni tm28.Jedak gaźnik jest od yamahay Dt który w zasadzie niczym ważnym się nie rózni poza tym ,że dla niej jest ustawiony na pływaku inny poziom paliwa w komorze pływakowej.Dla mojego motocykla ma być to poziom 1.5 do 2.5 mm poniżej korpusu komory pływakowej ,a w gazniku ktory mam z yamahy DT fabrycznie jest 2.5 do 4,5 mm poniżej.CZyli rozumiem że potrzebuje podnieść trochę poziom paliwa przez wygięcie blaszki w pływaku[gdyż do tego gaznika załozyłem większe dysze jak w seryjnym gazniku] , lecz nie wiem jak zmierzyć poziom gdyż manual jest w języku niemieckim no i nigdy nie mierzyłem tego. tak prawidłowo.
  6. Dzięki, miałeś racje z tym GPS.Mój licznik zaniża o 10 km/h.Piec kompresja 9 atm.Są wersje bez kata i bez niego lepiej idzie:]mam problem ze muli troche na niskich obrotach.Czy za niskie obroty w gaźniku odpowiada tylko śruba paliwo/powietrze?
  7. Yamaha TDR niedawno odblokowana [zawór wydechowy, brak blokady na module,usunięty katalizator w dyfuzorze], standardowe zębatki 16/57, koła standardowe: opona przednia 100/90-18 oraz tylna 130/80-17, skrzynia biegów też ma standardowe przełożenia wg książki dołączonej do pojazdu.Motocykl osiąga odpowiednie obroty lecz prędkość maksymalna jest zbyt niska.Mój max. to ok. 110-115 km/h na 6 biegu przy 9500 obr./min.Jak się zdążyłem zorientować to przy tych obrotach prędkość powinna wynosić ok 125-128 km/h czyli seryjny Vmax na oryginalnych zębatkach dla tego motocykla.Skoro motocykl osiąga te obroty na najwyższym biegu to chyba wskazuje na to że silnik też musi być jeszcze zdrowy.Przeszkadza mi to szczególnie z tego powodu ,że żeby jechać te 100-ke w trasie to muszę ją piłować na dużo wyższych obrotach.Zmieniłem nawet przednią zębatkę z 16 na 17, lecz V max pozostała ta sama tylko obroty i przyspieszenie zmalały na każdym biegu.Zastanawia mnie co może być tego przyczyną.
  8. Po ostatniej przejażdżce motor zaczął mocno przerywać , że ledwo udało mi się dojechać do domu.Myślałem, że benzyna się kończy.Dolałem paliwa do baku i już motor nie chciał zapalić- sporadycznie zapalał na jakieś kilka minut i gasł. Filtr powietrza i airbox wydają się być w porządku.Kupiłem nową świecę.Do gaźnika i do komory pływakowej dochodzi paliwo, dysza główna i wolnych drożne,pływak też nie jest zawieszony.Motor odpala i normalnie pracuje po wlaniu paliwa do cylindra.Czego poza gaźnikiem może być to przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...