Skocz do zawartości

doktorek511

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia doktorek511

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. jak w temacie. Poszukuję tego kasku, rozmiar S
  2. Od początku: problem występuje w sposób odczuwalny od 3 przejażdżek- problem nie narastał lecz wystąpił nagle. Objawy są takie: przy jeździe ze stałą prędkością przy 4-5 tyś obrotów silnik nieco szarpie (uczucie takie jakby ktoś złapał na chwilę za zadupek). Przy przyspieszaniu silnik wibruje oraz pracuje dużo głośniej niż wcześniej. Ktoś ma jakiś pomysł co to moze byc? Rozrząd?
  3. Witam. Testował ktoś pady wyciszające od Shoei? Mam modę xr1100 i troszkę jest za głośny, chciałbym spróbować jak będzie to wyglądało z tymi padami, ale nie wiem czy nie lepiej zainwestować te 50zl w dobre zatyczki
  4. muszę to sprawdzić, szczerze mówiąc nie przyglądałem się. Dysponujesz może jakimś foto jak to powinno wyglądać ?
  5. Witam. Mam pewien problem. Zarówno w instrukcji mojego motocykla jak i motocyklach znajomych blokowanie kierownicy odbywa się po przez skręcenie kierownicy maksymalnie w lewo. U mnie zablokowanie kierownicy możliwe jest tylko w pewnym punkcie, kilka centymetrów od maksymalnego skręcenia (nie potrafię tego jaśniej napisać). Czy można wyregulować blokadę kierownicy? Motocykl to Honda Hornet 2011
  6. Cześć. Muszę wymienić napęd w mojej Hondzie Hornet. Zastanawiam się nad tymi dwoma zestawami: http://allegro.pl/zestaw-napedowy-honda-cb600-f-hornet-07-13-did-jt-i6771763371.html http://allegro.pl/naped-lancuch-rk-jt-honda-cb-600-f-hornet-07-14-i5445080688.html Nadadzą się? Nie jeżdżę zbyt agresywnie, nie stawiam moto etc. A może lepiej kupić osobno każdy z elementów zestawu ?
  7. Cześć:) Szukam nakeda do około 13 tysięcy. Pod uwagę biorę w tym momencie dwa modele: Horneta i Yamahę XJ6. Zdaję sobie sprawę z różnic tych konstrukcji oraz ich wad i zalet. Dodam, że motocykl musi być wyposażony w ABS. Wpadły mi w oko dwa ogłoszenia: XJ6: https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xj6-leovince-CID5-IDlj59Y.html#5474e2646f (widać, że jest po szlifie, ale rocznik i wyposażenie wydają mi się atrakcyjną opcją) Hornet: https://www.olx.pl/oferta/honda-cb600-fa-hornet-pc41-c-abs-warta-uwagi-CID5-IDkGqcu.html#46f28fca1f wg sprzedawcy zarysowania na deklu powstały przez wywrotkę na polnej drodze.. Co myślicie o tych dwóch motocyklach ? Warto może szukać rozglądać się za Hornetami z roczników 2007-2008 ? Nie są już zbyt stare ?
  8. Witam. Jakiś czas temu byłem obejrzeć yamahę xj6 naked. Wg mnie wszystko było ok, nic nie wyglądało podejrzanie, przejażdżka też pozytywna. Podpisaliśmy umowę przedwstępną i miałem po niego jechać jak tylko pogoda pozwoli. Ostatnio przeglądając internet zauważyłem, że nigdzie nie ma xj6 w wersji naked w takim kolorze jak ten który zamierzam kupić. Ten klolor wystepuje tylko w wersji diversion. Po sprawdzeniu numeru vin okazuje się, że to nie jest wersja naked, a SA czyli wersja z owiewką (diversion). I tu moje pytanie: komu opłacało się przerabiac motocykl w ten sposób, zważając na to, że przeróbka nie jest prosta? Może to świadczyć o jakimś wypadku? Sprzedawca nie wspominał, żeby cokolwiek było przerabiane. Dla mnie wszystko wydawało się ok. Co sądzicie ? Umowa jest napisana w taki sposób, że w razie wątpliwości mogę od niej odstąpić link do ogłoszenia z motocyklem o który chodzi: http://sprzedajemy.pl/tanio-yamaha-xj6sa-nr45633392
×
×
  • Dodaj nową pozycję...