Skocz do zawartości

Cisc1965

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    nie mam
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kielce

Osiągnięcia Cisc1965

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem w dyszę ale wydaje mi się, że będzie 70-75 coś koło tego, więc zakupię 80-85-90.. Dysza to nie duży wydatek więc zakupię kilka i będę testował... Dzięki i uważam, że temat do zamknięcia! LWG ;)
  2. Mhm.. Z tego co pamiętam w gaźniku znajdują się 2 lub 3 dysze.. I mnie obowiązywała by wymiana tylko dyszy głównej? Jeżeli tak to jutro skoczę na miasto i zakupię jakąś dyszę główną... Teraz pytania jaka 80,85,90? :)
  3. Witam. Tak jak w temacie.. Byłem szczęśliwym posiadaczem chińskiego skutera Longjia L- EVO 2T... Piszę, że bylem, ponieważ skuterek do 4500km jeździł bez żadnych problemów, nie było problemów z odpalaniem, z jazdą, jeżdżone nim było w różnych warunkach i zawsze dawał radę.. Niestety, człowiek młody, głupi wpadł na pomysł, że wrzuci w niego cylinder 70ccm... Zakupiłem w sieci zestaw cylinder + tłok, moduł sportowy i zdjąłem blokady... I od tego momentu zaczęły się z nim jazdy. Wszystko włożyłem tak jak powinno być, zamontowałem, ustawiłem iglicę tak aby dostawał więcej paliwa, itp.. Po odpaleniu skuterek normalnie chodzi na niskich obrotach, a zaraz po próbie wkręcenia do na wysokie obroty zaczyna nim trząść, spadają obroty, a w rezultacie gaśnie.. Czy ktoś spotkał się z podobnym tematem i jak temu zaradził? Pozdrawiam i LWG! ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...