Siemka to znowu ja :D jako że mam wyjęty silnik i dorwałem wałek od Hondy CB 400N mam kilka pytań. Pierwsze z nich to po co są te 2 otwory na śrubę zaznaczone na czerwono i jak zamontować sprężyne i jak rozebrać dolną obudowe silnika
Witam szukam informacji głównie chodzi mi o wymiary pierścieni tłokowych a najbardziej olejowego bo musze dobrać inne pierścienie informacji jakich potrzebuje to Wysokość osiowa (h): Szerokość promieniowa (b): Średnica cylindra: średnica cylindra to 223,5 na jeden gar bo dwa gary mają 447ccm3 no to na jeden wychodzi 223,5
Witam montował ktoś może już kiedyś w swojej Hondzie CB 450 starter nożny bo podpatrzyłem że CB 400T i inne mniejsze pojemności zdarzają się ze starterem nożnym, przeglądając różne aukcje znalazłem taki wałek i teraz pytanie ponieważ wałek kosztuje 100zł to czy pasuje do CB 450 i czy można by przerobić orginalną pokrywe bez wyjścia na taki wałek bo pokrywa też kosztuje 100zł a skoro by można przerobić te bez wyjścia i założyć simering i zaoszczędzić troche $.
Siemka z tej racji że silnik mam do remontu dymi na niebiesko i brzęczą pierścienie wpadłem na pomysł żeby założyć większe cylindry np tak z 500ccm3 i teraz pytanie od jakiej innej Hondy bym dopasował cylindry myślałem żeby wziąć od CB 500S
Siemka mam problem z regulacją gaźników w Hondzie CB 450 założyłem stożki i większe dysze orginalnie były 125 założyłem 140 i nie moge doregulować na orginalnym filtrze kręciła do 10 tyś teraz do 7tyś