Skocz do zawartości

Marycha3738

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Crm 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Legionowo

Osiągnięcia Marycha3738

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. z demontażu osobiście wyciągałem z takiego samego motoru w którym wszystko było ok
  2. Nowy regulator Nowy stator po regeneracji nowe uzwojenie itd Nowy akumulator I nadal to samo ręce opadają
  3. nie tyle co szkoda kasy, tylko po prostu chce chociaż w 90% wiedzieć ze to regulator bo jak go wymienię i okaże się ze to co innego to kicha. Znalazłem regulator od nsr 125 z takimi samymi kablami co w mojej crm tylko z inną kostką ale to nie problem zmienić kostkę. Oznaczenie mojego regulatora jest sh572-12 9.7 a tamtego sh572-12 5,6 niby wiązka ta sama tyle samo kabli i kolory te same ,niby różnią się tylko tą końcówką i gnębi mie co ta końcówka może oznaczać mam taki -> https://drive.google.com/drive/folders/0B-Lj6OJYh9DTNXQ3THpZd2FwTkE?usp=sharing a chce kupic taki ->http://allegro.pl/regulator-napiecia-honda-nsr-125-88-93r-ic20-i6627010896.html#thumb/1
  4. To bedę musiał tak zrobić. Obecnie moja nie ma swiateł żadnych ale przez ten regulator musze ladowac aku przed jazdą. Jest jeszcze dziwna akcja , akumulator ma napiecie ma 12 v , a gdy odpale motor wiadomo aku rozładowywuje sie przez ten regulator ale gdy zgasze motor napiecie w aku wraca prawie do 10v i teraz moje pytanie czy to normalne przy popsutym regulatorze napięcia
  5. czyli nie da się jej odpalić poprzez podłączenie iskrownika pod moduł i cewkę ? myślisz ze to będzie pasować ?
  6. Czy po podłączeniu iskrownika prosto pod cewke WN i założeniu przełącznika masowego do wyłączania motoru będzie prawidłowo ? Czy moduł też musi być .Teoretycznie powinno działać tylko czy napięcie będzie na tyle wysokie żeby wywołać prąd wzbudzeniowy dla cewki zapłonowej.?
  7. Witam. . Od razu z góry przepraszam jeśli temat jest nie w tym dziale. Sprawa wygląda tak padł mi regulator napięcia w crm i jest pomysł żeby przerobić instalację z Enduro na "Full Cross", pozbyć się aku itd , lamp kierunków i tak nie ma bo maszyna jeździ tylko po lesie . Może ktoś przerabiał tak instalacje w enduro, był bym wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...