Skocz do zawartości

smokusismoku

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB600 F 2003
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ledziny

Osiągnięcia smokusismoku

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Po operacji czyszczenia baku, zalałem 95 na którym nigdy nie miałem problemów. Osobiście sprawdzałem na włączonym silniku po kolei poszczególne fajki, wyciągając je i czy jest inna praca silnika czy tak sama. Bo jednak na wolnych obrotach też pracował troszkę inaczej, ale tylko trochę. A NO I TEMPERATURA TROSZKĘ SZYBCIEJ WZRASTA NIŻ WCZEŚNIEJ.
  2. No własnie też to biorę pod uwagę że to na przykład zbieg okoliczności. Aktualnie Honda poszła na wymianę głowicy i świec(tak przy okazji), chodzi o wałki i o zawory do wymiany bo po prostu już była wcześniej taka potrzeba wymiany i regulacji. Ogólnie Bardzo Dziękuję za zainteresowanie, zobaczymy jak wróci z wymiany tej głowicy, natomiast jak ktoś ma jakieś niekonwencjonalne propozycje aczkolwiek prawdopodobne to prosze śmiało pisać. "Wszystkie informacje" dotyczące problemu" są jak najbardziej mile widziane.
  3. Spokojnie o tobym się nie matrwił. Nie chcę być nieuprzejmy ale jak ktoś ma tylko pisać jakieś "teorie spiskowe" to niech sobie odpuścić bo szkoda czasu i twojego jak i wszystkich forumowiczów.
  4. No właśnie nie było płacone. Płaciłem tylko za wymianę płynów hamulcowych. Zacznę sprawdzać, na razie moto poszło do mechanika. A więc będe też rozmawiał z mechanikiem i zobaczymy. Jak ktoś ma jakieś inne propozycje to proszę śmiało pisać.
  5. "Bimbak"- Załóżmy, że moto normalnie działa, i dajesz do synchronizacji 4 gaźniki bo już by się przydało. Po tej operacji moto jest mocniejesz, zrywniejsze, poprawiły się osiągi. Oto mi chodziło, że z racji potrzeby synchronizacji sie trochę poprawiło. Tylko chodzi o to że co mogło sie w gaźnikach spieprzyć, były on czyszczone ultradźwiękiem, ręcznie i kompresorem. To raczej zanieczyszczenie jakiejś dyszy odpada. A powiedzcie mi czy to by było tak że on zaczął zwalniać dlatego ze brakło bryny ?. Tak jak napisałem jade 120km/h prawym pasem, zabieram sie do wyprzedzania, dodaje gazu i on zaczął przyśpieszać tak do 127 i przestał. Dodaje gazu a on nadal utrzymuje stałą prędkość nie przyśpiesza bardziej(no nie miał czym przyśpieszyć, brakło mu paliwa) i po chwili zaczął zwalniać a ja mu nadal gazu a on nic. Zwolnił do 0km/h, zszedłem raz zakrenciłem i nie odpalił to pcham na stacje bo już i tak miałem 200km przejechanych na baku to byłem pewny że brakło wachy. I dalej tak jak wyżej.
  6. Witam, ostatnio kupiłem Honde Hornet z 2003r. z udokumentowanymi wszystkimi naprawami. Wracając dzisiaj z pracy drogą szybkiego ruchu Honda nagle przy 120km/h przestała reagować na gaz. Brakło paliwa (chyba) a nie wiedziałem ze jest takie coś jak rezerwa. Dopchałem 800m do stacji nalałem 98 pod korek odpalam i nie chciała odpalić od razu tylko po chwili. Ok odpaliła ruszam,jedynka, dwójka, daję jej gazu a ona nie ma takiej mocy jak przed brakiem paliwa, nie przyspiesza tak jak powinna. Jechać jedzie natomiast nie przyspiesza od razu po odkręceniu manetki. Na biegu jałowym(wolne obroty)mogę szybko odkręcić całą manetkę i zamiast wkręcić sie na ponad 10tyś, to wkręca się na 4tyś, nie jest tak agresywna. Po prostu nie reaguje na gaz tak jak powinna. Nadmienię że, oddałem ją do salonu hondy, gaźniki zostały wyczyszczone, zsynchronizowane i wyregulowane i nie pomogło. Po operacji czyszczenia, regulowania i synchronizacji problem w ogóle nie zniknął, ale się poprawiło z powodu, że gaźniki były do synchronizacji. Zapomniałem dodać że kranik i cały bak zostały wyczyszczone oraz została wlana nowa wacha, i nic nie pomogło. Jakieś sugestie ??? Może TPS padło może świece może zapłon ??? PROSZĘ O POMOC !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...