Skocz do zawartości

compotec.pl

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI SV650
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia compotec.pl

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Panowie, Chciałem dać znać, że pomału (na razie testowo) zaczynamy wchodzić w regenerację tłumików węglowych, jak również tuning tłumików metalowych wysokotemperaturową okleiną 100% carbon. Załączam zdjęcie. Więcej informacji na stronie compotec.pl lub na naszym profilu www.facebook.com/technologiekompozytowe. Pozdrawiam, Marcin Krugły, compotec.pl tel. 572-353-353
  2. Cześć! Sami nie oklejamy, bo nasza specjalność to produkcja materiału z włókien węglowych. Jesteśmy jednak w stanie doradzić jak należy przeprowadzić oklejanie. Możemy też wyciąć na frezarce CNC dowolne gotowe element pod konkretne motocykle, np. półki na kierownicę, nakładki na bak, itp. Wszystko 100% carbon, nie foliowe naklejki. Pozdrawiam, Marcin
  3. Witajcie, Polecam nowe zdjęcia metalowego tłumika do BMW K1200R oklejonego naszym wysokotemperaturowym fornirem 100% carbon w wersji mat. Fotki są do obejrzenia tutaj: https://www.facebook.com/technologiekompozytowe/ Pozdrawiam, Marcin Krugły, http://compotec.pl tel. 572-353-353
  4. Panowie, Wy oczywiście wiecie lepiej jak problemy z tłumikiem węglowym i/lub okleiną wyglądają w praktyce, ale pozwolę sobie skomentować z punktu widzenia producenta elementów kompozytowych: samego włókna węglowego nie da się przepalić - jest ono odporne na bardzo wysokie temperatury rzędu setek stopni Celsjusza. Więcej informacji można znaleźć np. w tym artykule: http://www.jpmarine.pl/wp-content/uploads/2013/12/article_TSiCh_glass_carbon_fiber.pdf W kompozycie polimerowym wytrzymałość temperaturową limituje użyta żywica, w tym przypadku epoksydowa. W naszych fornirach węglowych i węglowo-aramidowych wykorzystujemy wyłącznie żywice wysokotemperaturowe o katalogowej, ciągłej odporności termicznej 180 stopni Celsjusza. Wydaje mi się, że jest do wystarczająco dużo, aby przetrwać na tłumiku. Żywice epoksydowe rzeczywiście maję tendencję do żółknięcia z czasem, szczególnie w wyniku oddziaływania promieniowania UV. Pozdrawiam! Marcin Krugły
  5. Witacie, Wiem, że odświeżam stary wątek, ale chciałbym pokazać, że w Polsce są ludzie, którzy potrafią profesjonalnie okleić włóknem węglowym / carbonem wydech motocyklowy: http://compotec.pl/pl/index.php/galeria/ Ja z kolei zajmuję się produkcją m.in. takich właśnie fornirów / arkuszy węglowych i węglowo-kevlarowych, które mogą pracować w wysokich temperaturach. Pozdrawiam, Marcin Krugły, compotec.pl tel. 572-353-353
×
×
  • Dodaj nową pozycję...