Skocz do zawartości

Negocjator

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Negocjator

  • Urodziny 08/21/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Majesty 250 DX
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Negocjator

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Oto moja historia . Podczas jazdy zauważyłem , że wskazówka od temp. opada do zera gdy ja przyspieszam tzn. że gdy dodaję gazu to brakuje prądu dla wskazówki i ona opada . Po tygodniu - brak zasilania skuter nie odpala . Co się okazało po rozkręceniu dekla łączenie przewodów między statorem a instalacją się zwęgliło. Najwidoczniej puścił lut , przewody iskrzyły i przepaliła się izolacja. Warsztat usunął usterkę i skręciłem wszystko i jazda . Pojeździłem 2 tygodnie i znowu brak ładowania.Prąd ładowania na zegarze - 12,5V i nie rośnie .Prądy międzyfazowe statora 46-92V ale oporności różniły się . Dwie cewki miały po 0,7 a jedna 0,2 . Znowu rozkręcam dekiel i co widzę? Ano to: i tu chciałem dać fotę ale się nie udało upssss Elektryk zastosował izolację taką jaką akurat miał i oczywiście zapewniał, że wytrzyma ale ona nie była olejoodporna . Można palcami rozerwać koszulkę po dwóch tygodniach moczenia w gorącym oleju silnikowym . W jednym miejscu (górny przewód) widać przetarcie i zwarcie gotowe. Teraz mam oryginalne koszulki i powinny wytrzymać . Czasami trzeba sprawdzać naszych fachowców . I znowu potwierdza się zasada że wracamy do tego punktu , który naprawialiśmy a nie szukamy gdzieś indziej . Pozdrawiam N.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...