Skocz do zawartości

Krzychu_mlody

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    z czech

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FZ 600 i Yz450f
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Krzychu_mlody

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Płytki są wrzucone 1.6 na wydechowych i 1.7 na jednym ssacym. Nie wiem jakie mam zawory hm... Jak dzwoniłem i pytałem to stwierdzili ze by trzeba było wyciągnąć zawór żeby to ocenić.. są jakieś inne metody weryfikacji?? Wiem że oryginalnie były tytanu, ale pewnie od nowości były z 10 razy wymieniane a więc nie wiadomo co tam siedzi. Ps. zobaczcie ten link i powiedzcie mi co to za ceny? czy zawory w takich cenach to jakiś żart ;) allegro.pl/show_item.php?item=5136549971
  2. Na wstępie dzięki za pomoc w regulacji gaźnika, udało mi się go ogarnąć do stanu przed moim grzebaniem :), ale i tak oddałem motor na sprawdzenie do warsztatu... Łańcuszek mam do wymiany. Przy okazji mam pytanie o luzy zaworowe... Mechanik wrzucił płytki 1.6 i mówi że trzeba myśleć o wymiance zaworów bo minimalna płytka to 1.2 a więc nie zostało już dużego zakresu regulacji... A czy nie może być tak, że luzy się zwiększają i wtedy wrzucamy większe płytki. Skąd pewność że akurat luz się mniejsza i trzeba wymieniać zawory ??
  3. Dzięki, rzeczywiście z tego cieknie. ;-) i uszczelka od sruby tez przepuszcza, a korek juz kombinowany byl twardo siedzi, ale jednak gdzies przepuszcza. Ja szukałem dalej tak jak by w głąb silnika dlatego nie moglem tego zlokalizować, a to na samym wierzchu na widoku :banghead: :) Wracając do nierównomiernej pracy zauważyłem że śrubę od dawki mam wykręconą na 3.5 obrotu, w książce wyczytalem ze ma być 1.75. Ustawilem tak jak ma być i po 5 minutach na wolnych obrotach, kolanko zrobiło się czerwone... i płyn chłodniczy przelewem pod silnikiem zaczął kapać...... teraz to juz w ogole nie moge ogarnąć regulacji, jak mi palił za pierwszym strzalem teraz musze kopać kilka razy..
  4. Dziś wykręciłem kolanko i one w środku suche, głowica tez sucha, a tego korka o którym piszesz nie mogłem zlokalizować... ;/ kurde nic takiego nie widzialem, chociaż tam jest wszystko bardzo mało widoczne, ale wyczuć też nie mogłem ... może wygrzebał być w necie coś poglądowego? A wracając do wcześniejszych problemów z przerywanie to zauważyem jak ściągnełem kolanko że jest pod osłoną termiczną wgniecone... czy to może być problem nierównomiernego chodzenia ??
  5. Jeszcze jedno pytanie... Zauważyłem że w okolicach kolanka zaraz przy samym wyjściu z głowicy są ślady oleju.... gdzieś się stamtąd sączy bo jak sie rozgrzeje kolanko to dymi z tych okolic... Czy to pierścień olejowy się kończy? czy coś z zaworami ? czy co to może być? Dodam że motor ogólnie nie kopci w ogole, pali od strzała ciepły czy zimny.
  6. Kolega śmiga yz450f 2007r, a moja jest z 2005r myśłisz że to będzie taki sam moduł ?? Może samą cewkofajkę zamienię i zobaczę.. tylko czy to takie same parametry?? Żebym nic nie popierniczył ani u niego ani u siebie więcej :)
  7. Witam, mam problemy ze swoim sprzętem. Chodzi nierównomiernie na każdym biegu oprócz biegu jałowego. Jak trzymam stały gaz np na połowie to wyraźnie jest odczuwalne lekkie szarpanie, przerywanie. Dzieje się tak na każdym biegu, a jak jest na luzie wszystko jest ok, wkręca sie i trzyma obrotu przy każdym poziomie manetki bez problemu. Czy znawcy tematu maja jakieś sugestie?? był bym wdzięczny za każdą radę i podpowiedź. Dodam jeszcze tylko, że olej, filtry i świeca wymienione. No i nie wiem czy to istotne ale przy puszczaniu gazu strzela w wydech... Z góry dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...