Skocz do zawartości

Hosiek3210xD

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wien

Osiągnięcia Hosiek3210xD

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zauwazyłem wyciek oleju, prawdopodobnie z pod dekla cylidra, może być to wina uszczelki? Dodaje zdjęcie: tutaj
  2. opalałem bez linki i to samo. Ale własnie smiejszyłem o dużo przepustnice jak pisał rogger i efekt jest. Motor działa jak trzeba lecz jeszcze jedna malutka wada. Kiedy jadę i zatrzymam się na skrzyzowaniu, to nie spada z 4 tys obrotów. Jeśli jednak delikatnie podciągne i spuszcze ssanie to wraca do 1.500. Udało mi się wyregulować cały gaźnik, dzięki wam za pomoc.
  3. Wygląda to mniej więcej tak Skłądałem całość chyba z 3 razy - linka ssania raczej nie ma mozliwosci złego montarzu, tam jest tylko linka a na jej koncu bolec który podnosci sie i zniza wraz z podnoszeniem ssania. sróba dobrze dokręcona.
  4. Może opowiem od początku. Rano próbowałem zapalić motor, jednak akumlator siadł więc próbowałem odpalic go na popych, po kilku nieudanych próbach i zalaniem swiecy pojechałem do pracy autem. Wracając do domu po motorem zauwazyłem dużą plamę bęzyny gdyż prawdopodobnie zawiesił mi sie pływak i ciekło mi z gaźnika. Przez to też do oleju doszło mi jakiś 1l benzyny. Odkręciłem gaźnik i wyczysciłem go tylko tak aby pływak wrócił do normy lecz nie przestawiałem żadnych ustawień mieszanki. Wtedy po starcie i kilkusekundowym chodzeniu, motor wypluwał resztki benzyny i oleju z silnika do pojemnika filtra i motor gasł. Odrazu więc wypusciłem ten syf z silnika i wlałem nowy olej. Od tamtej pory po starcie dochodził do 9000 obrotów - dochodził, ponieważ zauwazyłem i jeśli ustawie rączke ssania na połowe to spadają obroty do 5 tys.
  5. Po starcie silnika obroty wzrastają do 9000(Honda CBR 125R5 - 2005) - boje się zostawiać zimny silnik na takich obrotach dlatego proszę was o pomoc. Gaznik wyczyszczony i ustawiony, wydaje mi się że komputer powiększa te obroty dodając powietrza w cylinder. Przy wyciąganiu gaznika wyleciało mi trochę płynu od układu chłodzącego(przechodzi tylko przez gaznik). Gdzieś wyczytałem że mógłby się zapowietrzyć albo komputer zle wyczytać temperature silnika i ustawia mi takie obroty. Jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...