
AlbertRiders
Forumowicze-
Postów
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
cb 650 cafe racer
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Osiek k.Oświęcimia
Osiągnięcia AlbertRiders

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
zegary z Suzuki Gsf 400 Bandit do Yamahy Xj 600 51J 88r. ?
AlbertRiders odpowiedział(a) na AlbertRiders temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
fajnie dzieki za podpowiedz buduje cafe racer-a na bazie xj-ty i szczerze powiem, że zegary z bandita pasują jak ulał :) -
zegary z Suzuki Gsf 400 Bandit do Yamahy Xj 600 51J 88r. ?
AlbertRiders opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam tak jak w temacie orientuje sie ktoś może czy taki trik się przyjmie ? zegary z bandita do xj? Dzięki z góry za podpowiedz Pozdrawiam -
Yamaha xj 600 88r mała modyfikacja
AlbertRiders odpowiedział(a) na AlbertRiders temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
no to super dzięki wielkie :) -
Witam planuje przerobić swoją Yamahe Xj 600 88r. na cafe racer-a a co za tym idzie myślałem nad wsadzeniem zbiornika paliwa z Yamahy xjr 1300. Problem polega na tym że tam kranik jest zwykły grawitacyjny a w xj podciśnieniowy. Jak myślicie będzie chodzić na takim kraniku czy będzie ją zalewać ? z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam :)
-
hehe mówisz strzał z d...py i tyle go widzieli :P no nic trzeba będzie wyjąć je po raz 100 i jeszcze raz przeczyścić chodz nie wiem czy to coś da bo czyściłem i składałem je bardo starannie ...
-
hmm czyli co skusić się na czyszczenie w wannie ultradzwiękowej? może to coś pomoże. Boję się że te moje gaźniki może po prostu s a już wyrabane i dlatego nie chodzi moto jak należy na niemieckim ebay-u znalazłem piekne gaźniki http://www.ebay.de/itm/Keihin-Vergaser-Ultraschall-gereinigt-Carburetor-Honda-CB-650-C-RC03-RC05-/401064501756?hash=item5d614ea1fc:g:5cAAAOSwnLdWr0Jz no ale cena ścina z nóg ;/
-
ciśnienie w cylindrach ma po 10 chyba w jednym cylindrze ma 10,5 a i iskra jest ok "konia by zabiło" najbardziej byłbym zadowolony gdyby udało się mi dostać te mechaniczne gaźniki. Mam ładne K&N do niego i chciałbym je założyć wiec i prościej będzie dostroić takie gaźniki.
-
hmm dobre pytanie na pierwszym garku jest przykopciana na drugim idealna jasna 3 i 4 zalane a składy powietrza są takie same na każdym z gaźników
-
Kupię gaźnik do Hondy cb 650 79-83r najlepiej prosty mechaniczny gaźnik. Pozdrawiam
-
hmmm powiem szczerze że już nie mam pomysłu jak go uruchomić. Gaźniki są czyste , poziomu paliwa nie da się wyregulować w komorze pływakowej bo pływaki są plastikowe bez blaszki. Na same próby przepalania zużyłem 15l paliwa więc sami widzicie jakie tu jest przegięcie. Najchętniej założyłbym zwykłe mechaniczne gaźniki tylko skąd takie wziąć
-
No tak masz racje trzeba przy niej trochę posiedzieć. Dziś odpaliłem rano na ssaniu i zapalił na dotyk od razu na cztery gary jednak zaraz szedł już na 3 a po chwili na 2. założyłem stare wyczyszczone dysze i nic...cholera noo.. jeśli dobrze pamiętam to w serwisówce podawali 2 obr.(od całkowitego wkręcenia) jeśli chodzi o dysze powietrzną w gardzielach prawda?
-
ok problem rozwiązany aż wstyd sie przyznać co było(nie dokręcone śruby spustowe w dekielkach pływakowych) Motocykl po dwóch dniach morderczych prac zapalił. Jest jednak problem bo chodzi na dwa gary 1,2 cylinder świece są ok kable również pali tylko na ssaniu po dodaniu gazu 3,4 gar sie coś odzywa jednak na wolnych obrotach nie za bardzo chce iść na 4 cylindry dodam że mam sportowe filtry k&n na których już w ogóle nie chce iść. Motocykl pali po zasłonięciu gardzieli szmatą . Proszę o pomoc znawców tematu cb aha i nie mam tej pompki podciśnieniowej czy jak się to zwie do której idą wężyki z gaźników czy to może być problem?zasilanie mam normalnie grawitacyjnie przez ten główny wąż na środku
-
Honda cb 650 nie pali na wszystkie garki POMOZECIE??
AlbertRiders odpowiedział(a) na SEBA_08 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
ale co w końcu było ? -
zaworki zakupiłem nowe . Jeśli chodzi o regulacje poziomu paliwa w komorze pływakowej to jej nie ma bo pływak jest plastikowy bez możliwości regulacji A czy możliwe jest by paliwo leciało najpierw do nad stanu zanim napełni się komora ?bo tak sie mi dzieje w gaźnikach zewnętrznych. Dodam jeszcze że połączyłem wężykiem te otwory które chyba służą do podciśnienia zbiornika paliwa nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
-
Witam wszystkich nie dawno stałem się posiadaczem ciekawego nie dokończonego projektu cafe racer na bazie cb 650. Motocykl stał zasypany gratami w garażu chyba 100 lat. Po wyjęciu gaźników przeczyściłem je gruntownie wymieniłem uszczelki dysze oraz zaworki iglicowe. Pojawił się problem po podłączeniu paliwa od razu leję się z nich przez ten otwór z nad stanu paliwa(w komorze pływakowej)czy można wymienić samo gniazdo zaworka iglicowego? jeśli tak to w jaki sposób i skąd wziąć nowy. No chyba problem tkwi w czymś innym. Pozdrawiam