Skocz do zawartości

motomyszor

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    FJ1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Irlandia

Osiągnięcia motomyszor

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cewki sprawdzisz mierząc oporność w uzwojeniu pierwotnym i wtórnym. Każdy jeden model cewki ma inne wartości prawidłowe. Musisz znać dokładnie model cewki. Ale najpierw weź wykręć świece, dokładnie je obejrzyj, bez czyszczenia włóż w fajkę i wtedy sprawdź iskrę. Jeśli jest OK to ją wyczyść i spowrotem do cylindra dopiero. Kręcenie silnikiem bez uziemionej do silnika świecy w fajce to duże ryzyko uwalenia modułu albo cewki.
  2. Po miesiącu nowy sprawny akumulator powinien kręcić dość żwawo. Dużo zależy od typu aku i temperatury. Napięcie 10,8V to objaw totalnie zdechłego akumulatora. Jeśli jest to aku ołowiowy to po naładowaniu do pełna nic mu nie powinno być. Jeśli wapniowy to możne to mu zaszkodzić. Te nie lubią być rozładowane. Tylko polecam ładować malutkim prądem i dopiero jak się akumulator nagrzeje do temp pokojowej (minimum kilka godzin). Samo łądowanie też może trochę potrwać. Możliwe że coś ci wyciąga prąd z aku (może alarm? ). Na mocno słabym akumulatorze często uda się że moto odpali ale będzie grymasił strzelał, zdychał. Dzieje się tak dlatego że niskie napięcie nie jest w stanie wzbudzić alternatora na tyle żeby zaczął porządnie ładować. Naładuj do pełna i wtedy stwierdzisz. Bez tego to wróżenie z fusów....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...