Skocz do zawartości

crf450r

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    crf450R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    rzeszow

Osiągnięcia crf450r

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. przy montazu raczej odpada ,leje? ,raczej wtryskuje i owszem ten wtrysk dlugosc wtrysku reguluje sie w zaleznosci ile potrzebuje motocykla(A RACZEJ TO ILE MA WROCIC DO KOMORY) tego paliwa przy starcie a reszta wraca do komory plywakowej (JESLI CHODZI O QUICKSHOT 3 BO 2 INACZEJ DZIALA) Darowalem sobie ustawianie i czekam na lepsze dni:)
  2. wydech sprawdzony ,wymieniona podkladka miedziana miedzy kolektorem a glowica az 2 razy wymienialem bo sprawdzalem czy moze gdzie na podkladzce nie ma czarnej sadzy(czy nie przepuszcza gdzies) ale nie bylo i zalozylem dalej nowa a na lonczeniu nawet dla pewnosci silikonem oblalem dookola ale dzieki wielki wszystkie podpowiedzi przydadza sie bo mi sie pomysly koncza . Nawet glowice sciagalem 2 raz po remoncie bo myslalem ze cos mi umknelo( bo sprawdzalem ja nafta tylko na szczelnosc) oddalem ja do warsztatu byla sprawdzona prz okazji byly frezowane gniazda i wymiana prowadnic oraz uszcelniacze dla pewnosci Wydaje mi sie ze tu tylko gaznik boli ten motocykl a raczej jego ustawienie . Raczej kazdy gaznik radzi sobie po wymianie filtra i wydechy (SPORT ZE TAK NAPISZE TUNING) gdybam teraz nad QUICKSHOT 3 BOYESEN bo to jego komora jest wieksza niz orginalna keikina i miesci sie wiecej paliwa o jakies 25% bo moze tu jest bol ale z tego co czytalem ludzie zakladajacy QUICKSHOT 3 BOYESEN nie robia zadnych zmian w ustawieniu gaznika zaklada i jezdzi
  3. CRF z 2009 i wyzej bardzo czesto siada pompa paliwa wtrys itp tym bardziej i szybciej jak jezdzisz po piaskach . Jesli nie masz kasy zostan przy gazniku CRF od 05 do 08 roku ,to moje zdanie opinia
  4. silnik po remoncie ,glowica po generacji zawory sa ustawione sprawdzalem juz 3 razy ,jesli chodzi o silnik itp to wszystko gra ,obstawiam gaznik tylko zadna CRF nie chodz na mniejszej dyszy glownej niz 160 przy polozeniu 221mnp sorki przy dyszy glownej mniejszej niz 170(a nie 160)co widac na tabeli przy org zestawieniu wydechu i filtra a wiadomo ze po filtrze i wydechu tuning (SPORT)mieszanka robi sie ubozsza wiec dysza wieksza powinna isc itp
  5. Witam Mam problem z ustawieniem CRF450R z 06 roku po wymianie filtra KN wydechu leovince3 do pompki przyspieszajacech jest zamontowany QUICKSHOT 3 BOYESEN oraz Power X Wing Boyesena na wlocie powietrza do gaznika. Motocykl trzyma obroty wszystko jest git po za dwiema rzeczami, pierwsza -jesli jade na biegu z gorki bez gazy to strzela w wydech pojedynczo raz na 3 sekundy , dwa nie wkreca mi sie do konca czyli koncowe granice gazu po prostu przerywa a na postoju jak odkrece do konta to wali ogniem .(swieca czarna nie za oleejona ale taka jak by z sadzy sucha ) GAZNIK dysza glowna 168 ,wolnych obrotow 42 , iglica na 4 zabku , sroba mieszanki wykrecona 2 obroty.Prosil bym o jakies podpowiedzi iglice dalem z 4 zabaka na 6 i dysze 170 i teraz dlawi go na poczatku tak 1/4 gazu zadlawi i idzie . Znalazlem w USA na stronce motocykle po podobnych modyfikacjiac CRF i kazdy zaklada wieksza dysze i na iglicy schodza rowni w dol (PODAM NA KONCU LINK) a u mnie caly czas ta sieca sucha ale okopcona jak by sadza z wydechu http://www.crfsonly.com/forum/viewtopic.php?start=45&t=2583 link do tej strony to motocykle po wymianie wydechow filtrow modyfikacjiach pompek rozrzadow daznika itp Jesli ktos sie oroetuje w tym prosil bym o jakas podpowiedz dzieki i POZD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...