Dzięki za odpowiedź. Ja swojego z USA sprowadziłem rok temu i mi trochę w prawo ciągnie miałem na pomiar ramy jechać tylko z terminami się nie wyrabiałem. Dwa tygodnie temu zdjąłem przednie zawieszenie przedłużyłem oś półki za pomocą prostego pręta 16mm taki otwór jest od dołu oczywiście rama i tylne koło idealnie wypoziomowane dwie listwy do tylnego koła idealnie przystawione i wyszło mi 6 mm przesunięcia przedniego koła w lewą stronę siedząc na motocyklu, dodam że główka ramy ani półka nie są skręcona bo przesunięcie na całej wysokości jest takie same. Z moich pomiarów wyszło że rama jest walnięta za tylnym wahaczem w miejscu gdzie zaczyna się zbiornik i od tego miejsca zaczyna uciekać w lewo ku przodowi. No cóż takie jest kupowanie w ciemno, na fotografiach z aukcji tego nie uchwycisz a miał niewiele uszkodzeń. Motorek leżał na prawej stronie, do poprawki był zbiornik, błotnik przedni, tłumik, dźwignia hamulca ręcznego do wymiany, po za tym igła przebieg 3700 mil . Udało mi się zniwelować to przesunięcie ramy na napinaczach tylnego koła. Jest przesunięte w lewo o 0,5 mm nie wiem czy będzie to miało jakiś wpływ na żywotność pasa pojeździmy zobaczymy. Pomyślę też o jakiejś firmie gdzie może uda im się naprawić tę ramę.