Skocz do zawartości

hrabiamiód

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CG 125 (2001)
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Reading

Osiągnięcia hrabiamiód

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. U mnie jedynymi utrudnieniami w jeździe są wiatr i deszcz, co jednak nie przeszkadza mi w ogóle w jeździe. Jedynie czasami zakręty nie należą do przyjemnych, kiedy lekko znosi lub kiedy mocniejszy, porywisty wiatr przestawi tylne koło o 20 cm... U mnie nie ma też problemu z zobaczeniem innych motocyklistów śmigających radośnie, chociaż przecież końcówka stycznia (;
  2. W moim przypadku problem z odpalaniem na ssani, spowodowany był rozregulowanym gaźnikiem. Po wyregulowaniu gaźnika motor odpala normalnie, nie gaśnie i nie schodzi na niskie obroty. Ssania używam jedynie przy temperaturze poniżej 5C.
  3. Hmm, rozrusznik padł na dobre. Dwóch mechaników potwierdziło, iż cały sprzęt do wymiany. Znacie może miejsce gdzie można tanio kupić części do CG125? (oprócz ebay, allegro) Pozdrawiam
  4. Po odebraniu motoru z warsztatu i tygodniu spedzonym na nim, musze przyznac, ze mechanik mial 100 % racji, wyregulowanie gaznika sprawilo, ze motor zyskal jakies 25 % mocy, dodatkowo odpala i nie gasnie przy probie dodania obrotow. Plus dodatkowo brzmi duzo lepiej (; Co do samych swiatel, to problem polegal na poluzowanym kablu w przedniej lamie, ktory ocierajac sie o sckane wew. lampy starl izolacje, co spowodowalo zwarcie i bye bye swiatla.
  5. Zanim oddalem motor do warsztatu, zauwazylem, ze podczas zmiany z 1 na 2 bieg motor nie przyspieszal przez pierwsze dwie sekundy. Tak jak by nie dawal rady pociagnac wiecej. Mechanik wytlumaczyl mi dokladnie te sama kwestie, ktora Ty poruszyles w poprzednim poscie. Dzieki za rade, wroce i napisze co dalej.
  6. Hmm, no to problem, bo juz po przyslowiowych ptokach... dzieki za odpowiedz w kazdym razie i szerokosci!
  7. Tak się tylko upewniam (; sprawę rozwiązałem wizytą u mechanika. Pojawiła się jednak jeszcze inna kwestia, mianowicie zostałem poinformowany, że niebiesko - pomarańczowa rura wydechowa przy silniku (rura zmieniłą swój kolor podczas użytkowania) oznacza rozregulowany gaźnik, który trzeb zdemontować i wyczyścić, czy taka diagnoza jest sensowna? Pytam ponieważ ma mnie to kosztować 60 funtów, dla których miałem już przeznczenie innego rodzaju ^^
  8. Ok, a czy istnieje prawdopodobieństwo przepalenia układu, po tym jak wymieniałem żarówkę przednią, bez wcześniejszego odłączenia akumulatora? (;
  9. Witam, W mojej Hondzie Cg 125 z 2001 roku przestały działaś światła - obrys. Żarówkę przednią wymieniłem i wtedy zorientowałem się że to nie jest cały problem. Nie działa również "długie". Nie działa podświetlenie tablicy rejestracyjnej. ALE Działa podświetlenie zegarów, które włącza się na tym samym przełączniku co światło przednie i tylne. Kiedy naciśnięty zostanie hamulec, światło tylne - stopu - zapala się. Działają również kierunkowskazy. Jestem przekonany że jest to problem z kablami lub z bezpiecznikiem, jednak nie wiem, czy bezpieczniki które znalazłem obok akumulatora to jedyne, jakie są w motorze. Czy ktoś mógłby mi pomóc z rozwiązaniem tego zagadnienia?
  10. Okej, akumulator jest sprawny, może kondycja tej baterii nie jest najwyższa, ale daje 12.8 V sam z siebie i 13.8 przy ~3k obrotów. Problemem z tym elektrycznym startem jest to, że czasami (2/3 przypadków) udaje się motor odpalić, lecz czasami "zaciera" się i nie uruchamia mechanicznego rozruchu. Słychać wtedy tylko klik z przycisku, lecz żadnego ruchu w rozruszniku. Kolejną sprawą jest hamulec tylny, czasami, nie ma żadnej reguły kiedy, po naciśnięciu słychać takie "KLONK", hamulec działa bez zarzutu, jedynie niepokoi mnie ten dźwięk, który pojawił się po nieprzyjemnej sytuacji kiedy musiałem zeskoczyć z motoru i upuścić go na ziemię, ponieważ cofał na mnie 15 tonowy autobus, którego kierowca mnie nie widział i prawie mnie rozjechał będąc na wstecznym. Dzięki Panowie za wszystkie rady.
  11. Witam, mam problem z rozrusznikiem w mojej Hondzie CG 125. Problem mianowicie taki, że elektryczny start - rozrusznik był nieużywany przez dłuższy czas (poprzedni właściciel garażował go przez 2 lata bez użytkowania) po naciśnięciu przycisku nie odpala, jedynie słychać klik, bez rozruchu. Po lekkim opukaniu młotkiem (co pokazał mi mechanik) zadziała raz, dwa lub trzy, a następnie znowu się zacina, cała reszta działa sprawnie, niestety możliwe że będę potrzebował wymienić tę część. Mam jednak pytanie, czy istnieje możliwość, aby początkujący motocyklista jak ja, rozebrał sam tę część i może ją wyczyścił? Czy jest to trudne? Czy wymaga specjalistycznego sprzętu? Jakie inne możliwości, oprócz wymiany są dostępne? Pozdrawiam
  12. Witam, niedawno kupiłem Hondę CG 125 z 2001 roku. Miała 13800 mil na zegarze, co potwierdzają papiery z przeglądów technicznych z 5 lat wstecz. Trzymany przez ostatnie 2 lata w garażu i bez wyraźnych śladów użytkowania (; kilka rys i odprysków na zbiorniku, maluteńkie ślady rdzy tu i ówdzie, bez większych emocji. https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/LusBZzaUNLcL281KC4fSDgDRy7HxBOkw50eqMsuHQYk?ref_=cd_ph_share_link_copy https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/wY4Lq4xxoWpKP9ZIUqooxNfZFvUaoPO1P18bAlyowAt?ref_=cd_ph_share_link_copy https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/ipnBMVvnhU1lfk1w6RthayAtClyq0BdFz2XVlWP3kLO?ref_=cd_ph_share_link_copy Chciałbym się zapytać czy macie jakieś porady co do konserwacji tego konkretnego modelu? Czy lać taki olej jaki jest 10W40? Czy używać jakiegoś markowego, który lepiej chroni silnik? Mam też konkretną sprawę z zaworem paliwa, kiedy jest odkręcony na maksa, nie zapala i gaśnie na światłach. Dlatego zawór jest otwarty teraz na 75%. Co może być powodem takiego zachowania? Mieszkam w Anglii i wilgotność powietrza jest wyższa niż Polsce, czy to może mieć wpływ również na fakt, iż częściej muszę używać ssania aby odpalić motor?
  13. Hej, mam bardzo podobny problem, od jakiegoś czasu motor ma problem z odpaleniem, kiedy jest odkręcony zawór paliwa na 100%. Zmniejszyłem poziom otwarcia zaworu do 75% i zaczął znowu latać, jedynie czasem gaśnie na niskich obrotach. Lecz może dlatego, że jestem początkujący. Czy może być jakiś problem np. z gaźnikiem? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...