Skocz do zawartości

sebastianouri

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sebastianouri

  • Urodziny 05/10/1974

Informacje profilowe

  • Lubię
    To chyba jasne :)
  • Skąd
    Łódź

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 750 F2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://std2.fic.uni.lodz.pl

Osiągnięcia sebastianouri

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, chyba mi potrzebny mechanik od Hondy. Otóż zaobserwowałem bardzo dziwne zachowanie się gaźników czy może nawet całego ukłądu dostarczającego paliwo do komory spalania w mojej CBuli. Silnik pracuje normalnie podczas jazdy jak i na biegu jałowym. Problem pojawia się wtedy gdy np. po dłuższej chwili nie odkręcania manetki gazu po odkręceniu jej silnik zamiast zwiększać obroty zmniejsza (czasem nawet gaśnie) a po chwili rozkręca się normalnie. Zupełnie jakby odkręcenie manetki nie dostrczało paliwa do komory spalania. Powtarzam podczas jazdy nie mam z silnikiem żadnych problemów. Gaźniki były regulowane i czyszczone. Nie to że nie można jeździć ale jest to lekko wkur@$#%ce jak na światłach chce się ruszyć a gaśnie. Jakieś sugestie, czy to gaźnik niesprawny czy tylko regulacja?
  2. Ja kupiłem na jesieni te http://www.allegro.pl/item89470949_ociepla..._na_kolana.html i jestem bardzo zadowolony. Nie są może cienkie ale bardzo komfortowe. Nadają się pod spodnie bojówki.
  3. Macie rację że powinno się zwrócić do wykonawcy ale chciałbym nauczyć się podobnej regulacji sam. Jest jakaś literatura na ten temat jakieś manuale? Czy np jest jakaś książka o serwisowaniu HONDY 750SF, czy to raczej kwesia doświadczenia? Apropo waku, to czy możecie napisać mi gdzie takie ustrojstwo moge dostać (najlepiej to elektroniczne, bo podobno wskazówkowym ciężko się reguluje), sprawdzałem w sieci ale np. na słowo SORIO nie wiele się wyświetla, producent nie zadbał o promowanie produktu w sieci.
  4. Właśnie tak zamierzam zrobić. Co do waku to zapytałem z ciekawości, to chyba żadna filozofia mając takie urządzenie wyregulować sobie gaźnik kiedy ma sie tylko na to ochote, no chyba że krecenie śrubką i obserwacja wskazań to wyższa szkoła jazdy. Wkońcu za regulacje w warsztacie gaźnika wcale się mało nie płaci. Tak nawiasem czy nie ma innych metod regulacji gaźnika np domowym sposobem?
  5. Mam problem, oddałem jakiś czas temu motor (HONDA 750 SF) do regulacji i czyszczenia gaźnika jednakże po czyszczeniu mam wrażenie, że coś jest nie tak. Problem pojawia się gdy np stoję na światłach na luzie i nie odkręcam manetki przez minute, dwie. Gdy chcę ruszyć najzwyczajniej w świecie odkręcam lekko manetke ale obroty silnika zamiast rosnąć to spadają (czasami gaśnie silnik). Musiałem zwiększyć obroty ponad nominalne aby temu zapobiec. Jednakże obroty podczas odkręcania manetki spadają by po chwili normalnie sie rozkręcać. Czy to problem z gaźnikiem? Może jakiś kanalik zatkał się po czyszczeniu? Miał ktoś podobny problem? Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie kupił można i ile kosztuje Vacummeter do pomiaru i regulacji gaźnika. Widziałem u jednego z mechaników takie elektroniczny model (czarna skrzyneczka, ze słupkowym wyświetlaniem ciśnienia w gaźnikach) do cztero, ale nie zapamiętałem marki. Dzięki za info i pozdrawiam.
  6. jeszcze jedno mam pytanie jakiej firmy i ile kosztuje takie sprzeglo z nowymi sprezynami. wiem juz ze 200zl ale jakie firmowe? jakiej firmy sa dobre? moto jeszcze nie oddalem do mechanika na razie robie rozeznanie co ile kosztuje. pozdrawiam
  7. dopiero co kupil, jezdze 2 miesiace i na paczatku bylo ok (choc nie moge wykluczyc ze nie mialem jeszcze wprawy aby cos takiego wychwicic bo nie odkrecalem tak manetki) wiem napewno ze sprzeglo nie bylo wymieniane przed kupnem a to czy motocykl byl uzywany przed kupnem?? tego nie wiem. ale wiem ze jezdzi sie coraz gorzej bo mam wrazenie jak by motocykl nie mial mocy a obroty sa "wlasciwe" pewnie tarcze sie slizgaja coraz bardziej. bede robil przeglad niebawem wiec pewnie sie zajrzy i wrazie czego wymieni. a prosze mi powiedziec co jaki czas zmienia sie tarcze sprzegla w CeBulach jezdzac spokojnie jako nowicjusz?
  8. dzieki wielkie, ale i tak juz zglosilem sie do mechanika (zaprzyjaznionego) warsztat na Zeromskiego w Lodzi. potwierdzone zostalo, tarcze do wymiany bo moto bylo sprowadzone i nikt tak nprawde nie zajzal do sprzegla. swoja droga dzieki za wszystkie uwagi. bo watek zaczyna sie rozwijac. pozdrawiam uczestnikow.
  9. Ok. Dzięki za info. W porządku to forum. Dopiero zacząłem a już mam konkretne informacje. Pozdrawiam wszystkich obecnych. Seba
  10. Dzięki za szybką i konkretną odpowiedz, ile to kosztuje jeśli ktoś wie, na jaką kwote się szykować?
  11. witam, posiadam honde seven fifty i mam problem "najprawdopodobniej" ze sprzęgłem. otóż zdaża się to raz na 5 że podczas odkręcania manetki i przy wzroście przyspieszenia silnik rozkręca się miarowo aż w pewnej chwili (jest to naprawde sekunda) obroty wzrastają do maksymalnych. nie jest to miarowy wzrost obrotów tylko to wygląda tak że tarcze sprzęgła jakby w pewnym momencie zaczynały się ślizgać. czy to sprzęgło czy dopatrywać się czegoś innego? dziekuję za wszelkie informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...