Skocz do zawartości

Keemot

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Podlasie

Osiągnięcia Keemot

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam przymierzam się do zakupu tego motocykla(1984 r.) i chciałbym zasięgnąć opini osób, które mają lub miały ten motocykl. Szukałem na forum ale nic interesującego nie znalazłem. Chodzi mi głównie o to na co zwrócić uwagę przy oględzinach przed zakupem i o dostęp lub jego brak do części.
  2. Dzieki za podpowiedzi temat ogarnięty i do zamknięcia. Przyczyną były kostki od bezpieczników i od stacyjki poszedłem po kablach i się wyjaśniło. Po ominięciu stacyjki i poruszaniu kablami w kostce bezpieczników zaczęły świecić zegary.Przelutowałem kostkę od stacyjki i bezpieczników na nowo i działa jak należy, założyłem bezpiecznik na tym kablu którym niby zrobiłem zwarcie i jest git. W zegarach trykało bo chyba dostawały za mało prądu jak ta kostka łączyła jak chciała. Trochę przymotałem może z tym opisem problemu ale nie jestem zbyt ogarnięty w elektryce - przy okazji zobaczyłem co skuter ma w środku i zbadałem całą instalację elektryczną. Następnym razem postaram się lepiej precyzować zagadnienie poruszane na forum.
  3. Dzięki za zainteresowanie bedę badał miernikiem jak znajdę przyczynę to dam znać.
  4. Zmostkowałem je trochę przypadkiem, niepotrzebnie zdjąłem izolację z tych przewodów. Rozłączyłem je z powrotem.
  5. Witam w skuterze zrobiłem zwarcie w bezpiecznikach tzn.w miejscu gdzie powinien znajdować się bezpiecznik oznaczony jako 12V DC, 15 A tego bezpiecznika nie było i zwisały tylko zaizolowane kable tego samego koloru, ja zrobiłem zwarcie na tych kablach.(Na schemacie jest to pierwszy bezpiecznik od aku) Teoretycznie powinien się tam znajdować bezpiecznik ale niewiem coś tam może było podłączone np. alarm. Wracając do problemu to w momencie zwarcia słychać było w prędkościomierzu trykanie jak gdyby chciał się kręcić do tyłu albo nie dał rady wystartować. Dodam że nie ma reakcji na przkręcenie kluczyka nic się nie dzieje, a powinien wystartować cyfrowy wyświetlacz i chyba pompka paliwa. Przed wystąpieniem problemu skuter działał bez zarzutu wszystko było w porządku odpalił po zimie bez problemu, akumulator jest sprawny sprawdzony miernikiem 12,8 V. Bezpieczniki sprawne w tym główny który znajduje się między regulatorem a akumulatorem. Dołączam schemat instalacji i czekam na sugestie. Zaznaczam, że jest to mój pierwszy temat na forum i z góry proszę o wyrozumiałość jeśli napisałem coś nie jasno. Dodam jeszcze, że na tych kablach które zrobiły zwarcie jest cały czas napięcię 12,8 V. Zasilanie prędkościomierza jest ztego co wywnioskowałem z licznika cyfrowego i to w nim może być problem jednak nie jestem tego pewien, po wymontowaniu i oględzinach wygląda w porządku podłączałem go (tzn sam cyfrowy zegar) do akumulatora i zapalał się na 2 sekundy ale bez podświetlenia robił taki start jak przy włączaniu zapłonu. Jeżelima ktoś jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić we własnym zakresie, to jestem otwarty na wszelkie propozycje i podpowiedzi. Jeszcze jedno jeśli ktoś przegląda schemat to kolory kabli są po włosku postaram się wrzucić tłumaczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...