Skocz do zawartości

xope19

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leżajsk

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Hornet CB600F3
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia xope19

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Właśnie dorwałem manuala do mojej Hornetki i będę składał według instrukcji, teraz tylko czekam na części kiedy mi przyjdą i mam nadzieję, że wszystko dobrze złoże. Dzięki raz jeszcze za pomoc. Pozdrawiam, LWG! :)
  2. Gdzieś mi się obiło o uszy z tym docieraniem i wlaśnie pytam bo w moto pierwszy raz robie sprzęgło i sam dokładnie nie wiem ale skoro twierdzicie, że nie trzeba docierać to micha sama już się cieszy hehe :) Dzięki wszystkim za pomoc. LWG! :)
  3. Myślałem, że może coś z nich jeszcze będzie ale w takim razie kupie nowe firmy EBC albo TRW. Jeszcze jedno pytanie mam jak długo muszę sprzęgło docierać? tzn. ile muszę przejechać km aby wszystko się dobrze ułożyło, abym nie musiał obchodzić się z nim bardzo delikatnie? :) Z góry dzięki za pomoc Panowie :)
  4. Chyba na starym silniku jeszcze CB600F3 Najgorsza sprawa to z tymi przekładkami bo nie wiem czy przebarwione mogę z powrotem wrzucić do kosza. Może ktoś mi pomóc? Z góry dzięki wielkie :)
  5. Ok dzięki za rade, a tarcze w jakiejś określonej kolejności trzeba zakładać? Czy nie robi to różnicy?
  6. Witam, wszystkich forumowiczów, jest to mój pierwszy post, także prosilbym o wyrozumiałość :) Po nie udolnych próbach "palenia gumy" zjarałem w swojej Hani sprzęgło. Wczoraj zdemontowałem tarcze i definitywnie są do wymiany tak samo jak sprężyny, odbiegają od minimalnej normy serwisowej mają 47,5mm. Pytanie moje to jak poznać czy przekładki są też do wymiany? Mogę powiedzieć o nich, że są proste, nie zdeformowane pod wplywem temperatury, grubość przekładki jest taka sama mierząc ją suwmiarką od strony zewnetrznej jak i wewnętrznej jedynie są przebarwione i czy to nie przeszkadza w dalszej eksploatacji? Kolejne pytanie, podczas zakładania nowych tarcz, trzeba je zakladac wedlug jakies kolejnosci? Wiadomo, ze ta mniejsza tarcza idzie na spod zachodzac na taki pierścien pozniej przekladka i dalej jak? Sa na nowych tarczach jakies numeracje w jakiej kolejnosci je zakladac? Wyczytałem gdzieś, że nowe tarcze trzeba cała noc moczyc w oleju inni, zaś twierdzą, że wystarczy palcem rozsmarować olej po tarczy i ja złożyć, co o tym sądzicie, ktory sposob jest lepszy? I ostatnie pytanie jakie proponujecie tarcze? Myslalem nad NHC albo EBC, sprężyny EBC. Moze mial ktos z was stycznosc z tymi NHC i moze mi powiedziec jak one sie sprawuja? Wiem, ze wielokrotnie ten temat byl poruszany ale chcialbym go odswiezyc. Z góry dzieki za wasza pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...