Witam Niedawno zakupiłem Hondę CRM 125 R w przyzwoitej cenie i stanie. Powoli ją przywracałem do ideału czyli wymieniłem pierścienie (przy oryginalnym przebiegu 14 000 km), odblokowałem moduł zapłonowy, założyłem przelotową końcówkę i wyczyściłem dyfuzor, odmalowałem ją i jeszcze kilka innych rzeczy zrobiłem. Okazało się też że zawór wydechowy działał na odwrót. Po zamienieniu linek moto dostało potężnego kopa, ale i tak jak by jeszcze chciała a nie mogła. jedyną wadą było to że nie chciała się wkręcać na obroty na jałowym przy odkręceniu manetki do końca ale na pół nawet 3/4 było ok. W czasie jazdy nie odczuwalne to było bo nawet od 2 tys obrotów szła więc olałem sprawę. Wczoraj niespodziewanie stopił mi się tłok od strony wydechu. Czy to może być wina zbyt ubogiej mieszanki paliwo-powietrze, czyli za małych dysz? Pamiętam że główną mam 145. Oczywiste że teraz będę tulejować cylinder, nowy tłok itd ale mam pytanie jakie powinny być dysze do odblokowanej CRM ?