Skocz do zawartości

KamilXR3i

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CRM 125,
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zachodniopomorskie

Osiągnięcia KamilXR3i

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Wystarczy po prostu odłączyć kostkę tą co idzie od zbiorniczka oleju, nic nie trzeba łączyć.
  2. Już kupiłem cylinder po tulejowaniu w dobrej cenie, czekam jeszcze na tłok. W razie coś mam ten zatarty na nicasilu zawsze mogę go naprawić i ponownie zamontować, a wg mnie nie będzie aż takiego spadku mocy.
  3. Witam Niedawno zakupiłem Hondę CRM 125 R w przyzwoitej cenie i stanie. Powoli ją przywracałem do ideału czyli wymieniłem pierścienie (przy oryginalnym przebiegu 14 000 km), odblokowałem moduł zapłonowy, założyłem przelotową końcówkę i wyczyściłem dyfuzor, odmalowałem ją i jeszcze kilka innych rzeczy zrobiłem. Okazało się też że zawór wydechowy działał na odwrót. Po zamienieniu linek moto dostało potężnego kopa, ale i tak jak by jeszcze chciała a nie mogła. jedyną wadą było to że nie chciała się wkręcać na obroty na jałowym przy odkręceniu manetki do końca ale na pół nawet 3/4 było ok. W czasie jazdy nie odczuwalne to było bo nawet od 2 tys obrotów szła więc olałem sprawę. Wczoraj niespodziewanie stopił mi się tłok od strony wydechu. Czy to może być wina zbyt ubogiej mieszanki paliwo-powietrze, czyli za małych dysz? Pamiętam że główną mam 145. Oczywiste że teraz będę tulejować cylinder, nowy tłok itd ale mam pytanie jakie powinny być dysze do odblokowanej CRM ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...