Skocz do zawartości

Skrabio

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Przysiersk

Osobiste

  • Motocykl
    Cbf 600N
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Skrabio

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, na jakimś forum przeczytałem post w którym opisywano że można wyregulować skład mieszanki paliwo powietrze za pomocą wakuometra. Rzekomo gdy skład paliwo-powietrze jest dobry występuje najwyższe podciśnienie w dolocie. Gdy mieszanka jest za bogata lub za uboga to podciśnienie maleje. Wydaje się to dosyć sensowne, a jak się przekłada na praktykę ?
  2. Położyłem tarczę na szkle od platy indukcyjnej, objechałem szczelinomierzem dookoła i tam gdzie wskakiwał sam, maksymalne "bicie" wynosiło w lewej tarczy 0,45mm a w prawej 0,3mm . Czas na telefon do sprzedawcy. Zapewniał mnie, że jeździł dwa lata i nie było żadnego bicia. Raczej, niemożliwym jest, że przy takiej wartości by nic nie czuł. A co do felgi, sprawdziłem ją u tokarza, poniewż piastę podejżewałem i jest okej, opona jest do wymiany bo ma rant zdarty dlatego tak się wydaje.
  3. Witam, wczoraj przyszły do mnie tarcze do Hondy cbf 600N 2004. Nie znalazłem od tego modelu więc kupiłem od cbr100f. Po złożeniu zakręciłem kołem i ku mojemu zdziwieniu tarcze wydają się być krzywe. Gdzieś czytałem że nigdy nie są idealnie proste, a nie mam zacisków więc nie mam jak złożyć i sprawdzić czy czuć w klamce. Nagrałem film na którym to widać i może ktoś na forum mi podpowie czy lepiej je spróbować odesłać czy poczekać za zaciskami. Oceniając na oko pracują na około 1mm
  4. Witam, potrzebuje wartości luzów zaworowych do hondy. Szukam już od jakiegoś czasu i są informacje tylko do 250. Tak samo manual, tylko do 250. Ma ktoś takie info ?
  5. Witam. Kupiłem jakiś czas temu motocykl Honda CBF600N. Szukałem coś na A2. Jako że cena była okazyjna stwierdziłem, że sam przerejestruje go na A2. Po jakimś czasie zaczęło wychodzić coraz więcej problemów i nie chciałbym przechodzić tego procesu żmudnej rejestracji. Dodatkowo w fakturze jest opisane, że motocykl jest uszkodzony i zaniżona cena. I teraz pierwsze pytanie, czy mogę sprzedać taki motocykl, nie rejestrując go? Pewien handlarz mi powiedział ze przy zakupie sprowadzonego motocykla na fakturę jestem zobowiązany go rejestrować. Jeśli mogę, to czy po połowie roku od wypisania tej faktury mogę sprzedać go bez odprowadzania podatku, tak jak jest to z motocyklem zarejestrowanym na jednego właściciela po 6mc?
  6. Ubezpieczenie mnie obowiązuje, w przypadku nieprzyjemnej sytuacji wyrabiany jest aneks do umowy, uiszczana opłata w wysokości kilku zł i normalnie wypłacają. Tak powiedział przedstawiciel.
  7. Mam proste pytanie, czy pokrywa impulsatora w sc28 sc33 i pc38 będzie taka sama dla tych silników? Wizualnie jest identyczna, ale honda lubi zmieniać wymiary o kilka mm. Już się przekonałem że tak jest i wole się znowu nie wkopać
  8. Witam mam takie pytanko. Mój tata ma zniżki u ubezpieczyciela wiec moje małe wiadro jest ubezpieczone na niego. W tej umiwie jest zawarta notka "do kierowania pojazdem nie będzie upoważniona osoba, ktora nie ukończyła 25 roku zycia i/lub posiada uprawnienia do kierowania tego typu pojazdem krócej niż 36 miesięcy". Wyżej jest napisane ze ma on uprawnienia na prowadzenie tego typu pojazdu dłużej niz 3 lata. A ja jeżdzę na a1 wiec wiadomo ze nie spełniam tego warunku. Czy wrazie jakiegoś wypadku polisa mnie obowiązuje czy nie ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Z drugiej strony luz na panewce bym skorygował wciskając szczelinomierz wiec podczas pracy luz się nie może zwiekszyć. Zostało mi zobaczyć ta śrubkę, ale z tego co pamietam trzon zaworu ma minimalnie większa średnice niż śrubka, wiec jeśli by się spłaszczyła to regularnie a to właśnie się koryguje przy zaworach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Nie rozumiem. Przecież to nie dźwignia uderza w trzon zaworu tylko ta śrubka która się kręci aby wyregulować luzy Czy to by mogła być wina ze ta tuleja złotego koloru będzie uszkodzona i lata podczas pracy ?
  11. Po odkręceniu korków z lewej strony są oznaczenia kiedy ustawiać przedni a kiedy tylni gar przecież. A zawory się ustawia na siebie sprężania, wtedy są obydwa luźne. Ja bym stawiał raczej na uszkodzenie mechaniczne, tylko za bardzo nie wiem czego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Witam. Mam dosyć nietypowy problem z moim wiaderkiem z 2002. Wykonywałem korekcje zaworów aby przygotować motocykl na sezon. Na tylnym garze jest wszystko okej, ale na przednim nie da się wyregulować zaworu wydechowego. Jeśli ustawie prawidłowy luz to strasznie sieka w silniku. Korygowałem go trzy razy i nic się nie zmieniało. W końcu go sciasnilem, na oko. I jest w miarę okej. Lecz jeszcze trochę się odzywa. Chciałbym się dowiedzieć czemu taka sytuacja ma miejsce oraz jak ustawić prawidłowo luz. Nie raz robiłem regulacje, lecz taka sytuacja przydarzyła mi się poraz pierwszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...