Skocz do zawartości

irekk

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia irekk

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dziś testowałem MZ-e na nowej świecy BOSCH-a i chodzi o niebo lepiej. Machina jedzie więcej niż jest na liczniku. Na 1 i 2 idzie na koło masakra sprzęt naprawdę chodzi teraz jak trzeba. ;)
  2. @ zbyhu filtr powietrza mam newka i napewno jest ok @ MOC jeszcze maszyne dziś wytestuje i dam ci znać jak idzie może to była wina świecy(modle sie o to)
  3. Wymieniłem dziś świece i wydaje mi się, że jest lepiej, ale może to dla tego, że dziś było zimno i motorek nie zdążył się zagrzać. Co do puchnięcia tłoka to czy to może przejść czy tak już zostanie? Jak raz spuchł to będzie się to powtarzało? Co zrobić aby zapobiec puchnięciu? @ Ciowiec kranik to ja mam newka i napewno paliwo dochodzi do gaźnika
  4. Wiesz Moc świeca wygląda w miarę normalnie nie jest okopcona. Ja praktycznie cały czas od szlifa jeżdżę na mieszance 1:40. Wcześniej nie wyciskałem z maszyny max, ale teraz chciałem pojeździć ostrzej i sie nie da, bo jak jadę chwile 110km/h to mi strzela i muli maszynę.
  5. Mam gaźnik od 251 i dysze wymieniłem chyba dobrze.(je się jakoś rególuje?) Kupie nową świece i dam znać jakie będą efekty. PS: jest gdzieś jakiś schemat jak wymienić dysze poprawnie i gdzie którą wkręcić
  6. Witam wszystkich. Mam problem a mianowicie, kiedy zaczynam jechać moja MZ 250 idzie pięknie, ale przy dłuższej jeździe na dużych obrotach muli ją, zwalnia i zaczyna strzelać z tłumika przy dodawaniu gazu. Bardzo mnie to boli, bo wymieniłem dysze i pływak w gaźniku a MZ-ta zamiast lepiej chodzić to chodzi gorzej. Mam elektroniczny zapłon i gaźnik w miarę wyregulowany. Robiłem jej 2 miesiące temu szlifa, wymieniałem wał oraz stożek i tarcze sprzęgłowe. Nie wiem, co się dzieje mam już tego dość pomóżcie mi, co mam zrobić :cry: :?: PS: czy to może być wina źle wymienionych dysz :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...