Skocz do zawartości

mtcro

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    daleka

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mtcro

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tak, świeca wymieniona plus nowa fajka. Wyczyściłem gaźnik. Lecz dalej to samo. EDIT. Czy ustawienie iglicy może mieć jakiś wpływ na pracę na wysokich obrotach ? I tak samo, czy kręcenie śrubką od regulacji składu mieszanki(tą mniejszą,) ma na to wpływ ? Gdy kręciłem na wolnych obrotach tą śrubką to gdy ją wkręcałem obroty malały, a gdy wykręcałem wzrastały, zmieniał się po prostu skład mieszanki, ale gdy odkręciłem manetkę na full i kręciłem tą śrubą nic się nie zmieniało. Ona ma wpływ na pracę silnika tylko na wolnych obrotach ?
  2. Tak, założyłem tulejkę. Jest ok. Przejechałem się dziś i kopcenie ustało. Ale został jeszcze problem z obrotami. Gdy odkręcę manetkę na full to wchodzi na wysokie obroty ale bardzo "plewi" przerywa. Gaźnik ustawiony ok (podmieniałem na drugi taki sam, wyciągnięty z innego kmx-a i jest to samo), membrany w porządku, lewego powietrza nie łapie, filtr czysty,KIPS wyregulowany i działa. Jutro podmienię cewkę z kablem i fajką na inną i zobaczymy. Jakie mogą być jeszcze inne przyczyny.?
  3. Wymieniłem simmering na właściwy, taki jaki powinien być, ale dalej jest ten sam problem co wcześniej, a mianowicie kopci na niebiesko. Myślałem, że to kopcenie było spowodowane złym simmeringiem, ale tak jak pisałem teraz jest to samo. Nie wiem czy ubywa oleju czy nie, bo dopiero dziś złożyłem. Mieszanka 1:35.
  4. Tak simering pracuje na wale. Czyli mam rozumieć, że mam zły simmering? Średnica wew. powinna być nie pod średnicę wałka tylko tej tulejki ?
  5. No ok rozumiem. Czyli gdy ściągnę zębatkę na wale korbowym, to pod nią w karterze będzie simmering, więc żeby założyć tą tulejkę będę musiał dopchnąć simmer głębiej. Dobrze rozumiem? Ale wtedy simmer wyjdzie z gniazda.
  6. Witam. Mam pytanie na temat elementu który zaznaczyłem na obrazku ( metalowa tuleja z o-ringiem). Dopiero po złożeniu silnika, obciąłem się że mi została. Ona ma być założona od strony sprzęgła pod tą zębatką ? Czy muszę znowu rozpoławiać silnik? Pozdrawiam EDIT:Tak teraz myślę i nie może być od strony sprzęgła, bo zębatka dochodzi praktycznie do samego karteru. Na wale pomiędzy łożyskiem a simerringiem od strony sprzęgła też nie, bo nie ma miejsca. Chodzi mi o tą tulejkę: http://archiwum.allegro.pl/oferta/kawasaki-kmx-125-95-03r-tulejka-walu-korbowego-i3490578579.html
  7. Witam. Mam problem w swojej kawie z lewym karterem, a konkretnie gniazdem łożyska wału. Na zdjęciach widać, że wstawiona jest tam tuleja, ale czy tak było oryginalnie w kmx-ach, nie wiem. I teraz jest problem, bo po pierwsze łożysko bardzo luźno wchodzi w gniazdo, nie trzeba używać siły żeby je tam wsadzić, a po drugie ta tuleja dostała luzów w karterze. O ile z pierwszym problemem bym sobie jakoś poradził, bo ocynował bym bieżnię łożyska i wtedy powinno wejść ciaśniej, to nie wiem co zrobić z tą luźną tuleją. Czy zapunktowanie jej w paru miejscach to dobry pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...