Skocz do zawartości

domel_k9

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O domel_k9

  • Urodziny 07/07/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 1000 K9
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia domel_k9

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A spadaj ;) Ja wcześniej miałem Alpinestarsy Sp-1 i też 3 lata wytrzymały bez trudu. Pewnie dalej bym je miał gdyby nie gleba. Po niej postanowiłem kupić coś z najwyższej półki... yhm... to se kupiłem :) ps. No mi puściły szwy na boku i wtedy mi wymienili na nowe ale to było jakoś kilka miesięcy jeżdzenia. Zaczęły się strzępić rzepy i przestały trzymać co reklamowałem ale olali tą reklamację totalnie. I właśnie trzecia była ta co opisałem. I jeszcze tylko dodam coś co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć (sam jestem nim od 13 lat): Stara zasada marketingu mówi, że jeden zadowolony Klient przyprowadzi do Twojej firmy kolejnych sześciu kupujących. A jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu nigdy nie przyjdzie.
  2. Tak jak mówisz pewnie nie. Żeby było jeszcze śmieszniej to była 3 reklamacja tych rękawic. Pierwsza była po trzech miesiącach (puściły szwy na boku) i wtedy wymienili na nowe. Zastanawiałem się dlaczego tak łatwo poszło? Odpowiedź znalazłem na oficjalnej stronie KNOX'a. Do 6 miesięcy cokolwiek by się działo (oczywiście bez uszkodzeń po glebie) wymieniają na nowe (trochę inne standardy niż u nas prawda? ). Teraz rękawiczki miały rok (natomiast samej jazdy pięć miesięcy), więc sklep nie mógł liczyć na producenta to przysępili te kilka stówek i się na mnie wypieli.
  3. Nie zawsze ale w tym przypadku tak jest - odpowiedzialny jest sprzedawca , nie importer. Dowiedziałem się o tym dopiero od rzecznika po tym jak prawie dwa miesiące sklep przerzucał się odpowiedzialnością z importerem. Nie do końca zgadzam się też z założeniem - "co sprzedawca może". Nie chodzi o to co może. Chodzi o to, że jeżeli handluje dziadostwem powinien brać za to odpowiedzialność, a Motorismo nie zamierza. Ostatecznie mój plan jest taki, że opiszę swoją zabawę z Motorismo, porobię zdjęcia rękawic i wyślę bezpośrednio do Knoxa do UK, licząc, że mają inne standardy. ps. Odpowiedzialność może być po stronie importera jeżeli dostaniesz kartę gwarancyjną - tak twierdził rzecznik. Jeżeli reklamujesz "z paragonu" to odpowiedzialność jest sklepu. ps2. sorry za to szare tło ale jak mam być szczery nie wie jak to zrobiłem ;)
  4. No dokładnie. Co zrobisz? Tak to jest skonstruowane, że normalnego człowieka zawsze w dupie mają. Rękawiczki kupiłem w Motorismo w Krakowie na. Balickiej. Natomiast, żeby być fair muszę powiedzieć, że to nie wina pracowników. Na nich złego słowa nie mogę powiedzieć. Są na prawdę super. Najbardziej dziwi mnie fakt, że właściciel jest takim "sępem" i woli oszczędzić kilka stów raz i stracić klienta/klientów. Nie rozumiem takiej mentalności. Jak by nie było ani ja ani nikt z moich znajomych już nic tam nie kupi. Wiem, że nie jestem jakimś ich znaczącym klientem ale jak by podliczyć przez kilka sezonów to zostawiłem tam trochę pieniędzy: damską kurtkę Alpinestarsa i kask AGV , 2x bielizna termalna, spodnie jeans Mottowear, krótkie buty Pumy, jakieś kosmetyki motocyklowe + to co namówiłem znajomych, że fajny sklep i też sporo grosza zostawili. Niedawno buty kupowałem Vortice i właściwie umówiłem się już z chłopakiem co tam sprzedaje, ze je wezmę (ale trzeba było czekać do końca stycznia) no ale po tej akcji kupiłem gdzie indziej. I jeszcze jedno: gdzie tu logika? Na samych tych butach by zarobił na naprawę tych rękawic, a ja dalej tam kupował. Nie ogarniam :/
  5. Witam, założyłem ten temat żeby uświadomić Wam, (tym którzy kupią coś dziadowskiego) jak działa prawo konsumenckie. Oszczędzę Wam czasu i nerwów. W dużym skrócie kupiłem rękawice KNOX Handroid za pier***one 800 zł i się popsuły. Ogólnie ich jakość to jest inny temat. To jest je**ny bubel za 800 zł. Że też mi się zachciało takich wynalazków. :/ Ok wracamy do tematu. Zepsuły się dwie rzeczy (po pięciu miesiącach jazdy) - rzepy i przetarcie mechaniczne ale wynikające z normalnego użytkowania (dziadowski materiał na osłonie ochraniacza). Rzepy po 2 miesiącach szarpania i pomocy rzecznika konsumentów naprawili (u jakiegoś "Stefana" i nawet nie potrafili odpowiedzieć czy założyli oryginalne rzepy), mechaniczne uszkodzenie nie. No i teraz akcja właściwa: Jeżeli gość od którego kupiliście umie czytać (przeczytał choć kawałek ustawy konsumenckiej) i się nie boi to MOŻECIE MU SKOCZYĆ! Droga wygląda tak (wiem bo przeszedłem praktycznie całą): Piszecie prośbę o reklamację ->gość pisze, że uszkodzenie mechaniczne-> piszecie odwołanie-> gość pisze, że uszkodzenie mechaniczne-> prosicie o pomoc rzecznika-> gość pisze, że uszkodzenie mechaniczne-> prosicie inspekcję handlową o pomoc (a tu gość już wcale nie musi przyjść bo mediacje są dobrowolne ale ten przyszedł) ->gość pisze, że uszkodzenie mechaniczne -> inspekcja handlowa pisze do gościa o sąd konsumencki, a gość się nie zgadza bo wie, że nie ma racji, a sąd jest dobrowolny. Muszą się zgodzić obie strony. Na koniec zostaje sąd cywilny ale każdy wie, że przy rzeczach za 800 zł się nie opłaca bo prawnik pewnie by kosztował drugie tyle albo i więcej + rzeczoznawca + pewnie z rok lub więcej sądzenia. Każdy normalny odpuści. Na razie jestem a etapie pisma do sądu konsumenckiego nie wiem czy mi się w chce znowu wypełnić tonę papierów, żeby za tydzień dostać pismo, że gość się nie zgodził. Tak że zastanówcie się 3 razy co kupujecie. Jak ja kupowałem te Knoxy to opinie były tylko dobre bo były niedługo na rynku więc chyba się nie zdążyły jeszcze nikomu wysypać. Teraz bym już nie kupił: http://www.moto-opinie.info/?action=sho ... duktu=3092 tak ku przestrodze. Dziękuję wyżaliłem się
  6. Jak w temacie, wydech w bardzo dobrym stanie. Jest na motocyklu więc można posłuchać. Ogólnie brzmi mniej więcej tak (oczywiście na żywo lepiej): Link do oferty: http://olx.pl/oferta/wydech-gpr-suzuki-gsx-r-1000-k9-CID5-ID5AzdN.html Proszę mówić, że dzwonisz z forum będzie lepsza cena :)
  7. Witam, jak w temacie kombinezon nowy, z metką, z gwarancją. Cena 3500 zł ale proszę powiedzieć, że dzwonisz z forum - dogadamy się. Link do oferty: http://olx.pl/oferta/nowy-kombinezon-jednoczesciowy-dainese-aspide-r-52-CID5-ID8cR2H.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...