Sworzeń od CC to 20 mm i trzeba robić nowe tuleje do główki korbowodowej ale to nie problem. Ja oparłem się z tą mechaniką na bardzo profesjonalnym warsztacie z ogromnym doświadczeniem ufam w to co chcą zrobić ale i oni mają pewne problemy głównie chodzi o bilans cieplny silnika po zmianach. Wykonuję również dodatkowe smarowanie prawego cylindra tak jak opisuje Piotr Wojciechowski. Chciałbym z nim nawiązać kontakt ale mam problem z adresem emailowym do niego. Sprawdzę Ci średnice sworzni ale dopiero w poniedziałek i dam odpowiedź. gm
Fajnie że chcesz pomóc ale będę składał na oryginałach czylki tłoki,sworznie pierścienie wszystko od CC. Potem gdyby coś nie zagrało łatwiej będzie wymieniać bo wszystko to typówka.
Tłoki w Uralu a w szczególności pierścienie to bardzo słaby punkt, dlatego nim pojawią się te NOWE niby kute chce zastosować od CC technologicznie są na pewno o niebo lepsze, dzięki za podpowiedzi.
Poszukuję kogoś kto ma doświadczenie lub wiedzę na temat zastosowania w uralu tłoków od Cienkiego 700-tki. Zastosowanie takich tłoków nie nastręcza zbytnich problemów tylko jak one się spisują w silniku ???