Skocz do zawartości

asluka

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha sr 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wyrzysk

Osiągnięcia asluka

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Bez wymiany linek i przewodu raczej sie nie obejdzie. Problem w tym, że ten starszy model nie miał z przodu hamulca tarczowego tylko bębnowy. Więc jeśli wymiana to tylko od innego modelu. Tak się zastanawiam, dlaczego zrezygnowali Japończycy w nowszych modelach z takiej kierownicy. Nie tylko motocykl wygląda lepiej ale też na pewno pozycja jest wygodniejsza...
  2. Witam. Od pewnego czasu jestem posiadaczem motocykla yamaha sr 125. Myślę, ze motocykla przedstawiać nie trzeba, znawcy tematu wiedzą jaki to klasyk. Rzecz ma się w tym, że model który posiadam to rocznik 1997. Od starszych wersji różni się w głównej mierze kierownicą. W moim motocyklu jest ona niższa i prosta, w starszej wersji jest ona wyższa i zagięta. Moim zdaniem dużo lepiej pasuje ona do budowy motocykla (bardziej chopper'owa). Zastanawiam się nad zamianą kierownic, jednak nie wiem czy długość przewodów mi na to pozwoli, czy wymiana kierownicy będzie się wiąząć z wymianą linek i przewodu. Może ktoś bawił się w coś takiego w tym motocyklu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...