Skocz do zawartości

trophy250

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Zipp Raven 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia trophy250

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nie bardzo wiem jak wyregulować te gaźniki bo bez ssania jak pracuje to gaśnie, musi troszkę ssania być zaciągnięte,
  2. to będzie prą stały tak? podczas sprawdzania lądowania? A co z tym gaśnięciem podczas wrzucania luzu? Czasem jest tak, że nie świecą się lampki od biegów tylko świeci się lampka od luzu a i tak na biegu jest. Czy to kwestia wyczucia zmiany biegów? Dla czego się pali lampka od luzu a bieg włączony jest?
  3. Dodam, że motor stał niejeżdżony przez 2 lata, taki przestój mógł spowodować rozregulowanie? Włączając z 1 na luz to też motor gaśnie:/
  4. Witam wszystkich Forumowiczy. Wczoraj kupiłem motocykl zipp raven 250cc, bardzo fajny i fajnie się go prowadzi i ogólnie po przeczytaniu opinii na temat tego modelu postanowiłem go zakupić. Motocykl jest z 2008r. przejechane 2800km. Jestem drugim właścicielem. Motorem jeździł fascynat motocykli i dbał o niego ani jednej ryski nie ma. Ale co mnie niepokoi to jest to, ze gaśnie na wolnych obrotach (nawet jak jest ciepły i się nim pojeździ trochę):/ nie wiem czemu, dziś mi zgasł 2 razy podczas redukcji biegów z 2 na 1. Jak rano odpaliłem to musiał stać z 10min na ssaniu aby nie zgasną po wyłączeniu ssana, tak długo czekać trzeba na ssaniu? I jeszcze jedno pytanko, wskaźnik od ładowania zamiast na 12V jest na 15V czyli wskazówka idzie do samego końca. Czy to wszystko co opisałem ma tak być? i co z tymi nieszczęsnymi obrotami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...