Skocz do zawartości

zomer

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Goleniów, Zachodniopomorskie

Osiągnięcia zomer

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam od niedawna jestem posiadaczem hondy xl 250 z 86 roku ogolnie ladna sztuka wszystko bylo spoko lecz od zakupu nie dzialal obrotomierz. TEraz zaczal sie problem na poczatku mialem szosowa oponke motor lecial 140 a wycisnalby wiecej. pojezdzilem ze 2 tyg po szosie zanim nie kupilem ubrania i kostki zmienilemn na kostke i zaczalem sie bawic w lekim terenie. Moze to wina kostki moze nie ale motor juz leci tlkyo 100/h czy w lesie czy na szosie i odnosze wrazenie ze nie chce sie wkrecac powyzej np 6 tys obrotow oczywiscie ciezko mi to stwierdzic na ucho w dodatku podczas jazdy na biegach 4/5/6 bardzo czesto choc nie zawsze gdy przekracza mniej wiecej 3 tys obrotow slysze dziwne brzeczenie z okolic kolektora/ cylindra i moto nie ciagnie ma strasznego mula poptostu nie chce jechac czy wie ktos co moze byc przyczyna? postaram sie dzisiaj wrzucic filmik jak to brzeczy. Dziwne jest to ze na 1 -2-3 nie ma tego problemu ani na biegu jałowym. I jeszcze jedno pytanie moto ma okolo 24km czy nie powinien mi rwac na kolo z 2 biegu jak dam manetke do konca? nie moge moto poderwac na kolo nawet jak pomagam mu rekoma ale wydaje mi sie ze jadac na drugim biegu 10 km/h i wkrecajac manetke do konca sam powinien rwac na kolo.
  2. Witam dzisiaj podczas jazdy zaczal mnie niepokoic dziwny dzwiek z okolic kolektora przy wyjsciu z cylindra. Mianowicie gdy dam gazu na sprzegle/luzie silnik chodzi ladnie i prawidlowo do biegow 1-3,4 rownierz lecz gdy wbije 5-6 bieg i dam mu gazu to mniejwiecej przy obrotach 5tys+ zaczyna sie dziwne pykanie cykanie ciezko okreslic ten dzwiek. motor boejrzalem zadnego rzepalenia nie widze luzow zadnych tez nie. wszystko wydaje sie byc szczelne. Jezeli ktos wczesniej sie natknal na taki problem prosze o pomoc
  3. Witam wszystkich forumowiczow jestem nowy. Przymierzam sie do kupna yamahy xt 350 jestem niestety zielony jezeli chodzi o enduro/cross jedynie troche wiedzy teoretycznej. Czy macie jakies porady? yamaszka ogolnie wyglada ladnie wszystko ogyginalne ladnie sie prezentujace (widacz pare elementow z innego motoru ale rowniez z xt 350 np. glowica). Glownie chodzi mi o to czy macie jakies sposoby aby sprawdzic w jakiej kondycji jest silnik nie rozbierajac go. przy odpaleniu nie puszczal zadnych dymkow itp.podczas przejadzdzki ladnie sie zbieral na biegu 4 okolo 100km/h lecial nie ma obrotomierza wiec ciezko mi stwierdzic jak duzo mocy mu dalem i czy poszedlby na kolo oraz gdy jechalem przez chwile okolo tej 100 i obrocilem sie za siebie widzialem z tlumika wydobywajacy sie dymek tylko przez chwile doslownie 2-4 sekund po czym znikl motor mogl nie byc rozgrazny ciezko mi stwierdzic chodzil na jalowym biegu okolo 3 minut po cyzm go dosiadlem. Wlasciciel mowi ze z 1-2-3 idzie na kolo jak go poderwie troche. z tego co slyszalem na filmikach silniki te pyrkaja basowym dzwiekiem a ta chodzila jakos tak cicho pyrkala ale wydaje mi sie ze jakos slabiej mniej wydajnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...