Skocz do zawartości

krzychu360

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    KLR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia krzychu360

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. hehe też o tym myślałem ale jednak wole najpierw spróbować coś dobrać bo to jednak jakby się zapomniało włączyć wentylator i przegrzać sobie sprzęta to nie bardzo , ale dzięki za podpowiedź :P
  2. Witam panowie mam pytanie, czy znacie może jakiś zamiennik czujnika włączającego wentylator bo mój niestety sie uszkodził , a jak pytałem w serwisie to gość sobie krzyknął za nowy 280zl ;/ tak ze czekam na wasze sugestie :D
  3. Mhm, no niby tak tylko ten problem że nie wiadomo w jakim stanie też będzie ten używany :P ten co sprzedaje przeważnie mówi że w dobrym stanie tylko jak przychodzi co do czego to wychodzi na to ze jest w takim samym stanie jak mój albo i gorszym :P hmmm bd jeszcze nad tym myślał, bo ten luz na czopie nie jest jakiś straszny , ale bardziej mnie martwi rozbita główka od strony tłoka bo tu to już jest konkretny luz ;/ Szkoda że konstruktorzy nie włożyli tu jakiejś tulejki wtedy to by było prosto no ale nic trzeba bedzie jakoś powalczyć z tym problemem :D
  4. O dzięki bardzo mi to pomogło skoro ten tłok jest już sprawdzony tak że dzięki za odpowiedź. :) Tłok już zamówiony cylinder będzie szlifowany, tylko pojawił się jeszcze jeden problem a mianowicie wał, Ma on wyczuwalny luz na czopie, a co gorsze trochę rozbitą główkę tak że chcą nie chcąc trzeba by wymienić korbowód i tu problemem jest dostępność tak że macie panowie jakieś info o tej części bo nie wiem u mnie ten salon kawy jakoś strasznie ubogi w te części :P. i jeszcze drugie pytanie czy jest jakaś opcja wymiany łożyska na wale korbowym od strony koła zębatego napędzającego łańcuszek rozrządu bo u mnie to łożysko jest już w opłakanym stanie , a czytałem że to kolo zębate jest wprasowywane ale nie wiem czy to prawda ?
  5. Nie nie używany tłok nie wchodzi w grę :) A jest ten problem że bylem u siebie w salonie Kawasaki i gość powiedział ze nie ma tłoka w bazie to tego motoru, no i własnie mam z tym dylemat teraz. Tylko nie wiem bo jak sie pytał o rocznik to mu podałem KLR-a 85 wiec może dla tego nie mógł znaleźć tego tłoka, w sprawdzałem ze KLR-ki były produkowane do 2005, więc może jak bym powiedział mu, że chcę tłok z młodszego rocznika to by znalazł, tylko pytanie czy to tez będzie taki sam jak w moim ? :P
  6. Witam wszystkich, jestem tu nowy i mam pytanie. Jestem w posiadaniu KLR 250 i szykuje mi się remont silnika a głównie szlif i wymiana tłoka, tylko ze jest problem z jego dostępnością, przeczytałem tutaj że można założyć tłok od KSF 250 Mojave, ale nie znalazłem tutaj czy ten tłok rzeczywiście będzie pasował to tego motorka. I tu moje pytanie czy ktoś z Was robił taki zabieg z zakładał tłoka od KSF 250 do KLR 250. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...