Skocz do zawartości

Grzybu7

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Grzybu7

  • Urodziny 04/12/1996

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    SPORT & MUZYKA & MOTORYZACJA
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    Junak 901 F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    36232860
  • Skype
    shiftik96

Osiągnięcia Grzybu7

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ok dzieki w takim razie w poniedziałek przepatrze jeszcze raz te wszystkie rzeczy i wtedy sie okaże ☺ Wysłane z mojego ASUS_X014D przy użyciu Tapatalka
  2. Aerox świeżo po serwisie wiec raczej nie mozliwe zeby cos bylo nie tak bo to tylko występuje jak sie jedzie w dwie osoby a tak to jest ok. To wyglada tak jak by gaźnik zalewalo i potem spalilo nadmiar i znowu to samo. A czytałem ze jeszcze może to być wina rolek na wariatorze ? Wysłane z mojego ASUS_X014D przy użyciu Tapatalka
  3. Sprawa wyglada tak że niedawno kupiłem Aeroxa i sprawa wyglada tak ze podczas podjazdu pod górę w 2 osoby skuter zwalnia ma muła a potem nagle przyspiesza i znowu zwalnia (manetki odkrecona na maks.). Kolejnym problem jest to ze ma strasznie odporną reakcje na gaz tj. Po dodaniu gazu chwile czeka się na ruszenie a w trakcie jazdy jak odpuszczę gaz i dodam go w połowie to ma w tym miejscu muła i wyglada jak by zalewało gaźnik. Kto wie co to moze być i czy profilaktycznie wyregulować gaźnik ? Wysłane z mojego ASUS_X014D przy użyciu Tapatalka
  4. Tak. BTW ostatnio regulowałem gaźnik bo jak się nagrzał i np. stałem w korku na 1 lub na luzie to mi gasł i musiałem trzymać go na gazie cały czas. Po wyregulowaniu zaczęło mi strzelać z wydech nie ma żadnych ogni etc. po prostu strzela. I teraz pytanie Czy to wina jest źle wyregulowanego gaźnika że dostaje mało paliwa że jak odkręcę maksymalnie manetkę (do oporu) to go dławi i jak będę dużej ją trzymał to zgaśnie całkowicie czy że co? Dodam że motorower niedawno kupiony więc raczej nie możliwe żeby był zatkany gaźnik bo jeździł dobrze i w ogóle na tamtej regulacji a teraz go dławi. Dziś regulowałem gaźnik i wszystko fajnie chodzi sobie na 1,5k obrotów śrubka od mieszanki paliwowo-powietrznej wykręcona jest prawie o 2 obroty.
  5. NIe ma nic. Chyba trzeba będzie rozebrać żęby się dowiedzieć :)
  6. Ale właśnie dużo osób pisze żę tak jest. Nie tylko w Junaku ale w Zetce też.
  7. A nie wiem. A jeszcze jak sprawdzić jaką mam pojemność silnika bo podobno do Junaków wkładali 72ccm3? Można to jakoś sprawdzić bez rozkręcania silnika? Np porównać cylider czy coś?
  8. Jeździłem Simsonem 2t i różnica jest duża w przyśpieszaniu. Ale no cóż teraz już nic nie zrobię bo oddać nie mogę więc będę jeździł trochę :) Dla tego jak kupie z przodu np. 50z i na przód powiedzmy 13z to powinno to już jakoś przyśpieszać. A co do modułu to gdzie go znajdę? Albo gdzie szukać?
  9. Na 4 max 45 jak a jak rospędze do 50 na 3 i wrzuce 4 to jadę max 70/75 km i obroty max 7k. To jak zrobić z zębatkami pod przyśpieszenie i w ogóle?
  10. Mam do was pytanie jaką zębatkę kupić pod przyśpiesznie? Wiem że trzeba większą ale o ile zębów kupić z przodu i z tyłu? z tylu posiadam 47 bodajżę więc ile kupić? 50z wystarczy czy mniejszą? i jak z przodu powiedzmy jest 13z to kupywać większą czy zostawić? I jak już to obojętnie jaką zębatkę z 50 zębami kupie podejdzie pod Junaka 901 F? I da się sprawdzić jakoś czy moduł jest odblokowany? I gdzie on się znajudję w Junaku 901/ 901 F
  11. No może i tak trzeba było zrobić ale to by było mniej dokładne.. Zobaczymy jak to będzie wygląać jak wyreguluje. DZięki za pomoc.
  12. Tylko gaźnik dokładnie śrubki od wolnych obrotów i mieszanki paliwowo-powietrznej.
  13. A mam jeszcze taki problem nie wiem od czego może to być. Mianowicie wyregulowałem sobie gaźnik bo gasł na 1 jak się zagrzał i w ogóle. I problem wygląda następująca że moto sobie chodzi pyr pyr pyr i po między jest taki wybuch jak by się spaliny czy coś takiego wypalało taki bum dalej sobie chodzi.. Od czego to może być? Jak byście mogli podać mi jakiś poradnik konkretny jak wyregulować ten gaźnik? Bo jedni piszą tak drudzy tak i sam już nie wiem. Z góry dzięki!
  14. Najbardziej chciałbym Aprilie RS czy tam SR lub Yamahe TZR lub Derbi. A ja nie jestem miłośnikiem japońców takich jak właśnie suzuki. Jedyne co mi się podoba z japońców to Suzuki Intruder 125 - Chopper :) Dzięki za pomoc Mly96.
  15. Prawko na razie mam na motorower więc jakąś 50 do 5k max najlepiej supermoto lub ścigaczowate :) @edit jednak nic z tego na razie. Nie mogę go zwrócić. Ale mimo wszystko możecie mi podać takie motory jak wyżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...