Skocz do zawartości

Janko20

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Quad z sercem yz 250 2t
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mirosławiec

Osiągnięcia Janko20

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dokładnie nie znam nazwy. Zdecydowałem że jednak będe szukał ramy od crossa i wstawie YZ do niej :) Szkoda katować silnika w czterokołowcu...
  2. Problem będzie rozwiązany. Dzwoniłem dziś i cylinder będzie odesłany do firmy która wymieniała tuleje, wszystko bezpłatnie :). Rozważałem też kupno silnika właśnie od Dominatora. Ale pierw zobaczymy jak YZ będzie się sprawował po naprawie. Na tył pójdzie też mniejsza zębatka żeby silnika nie meczyć. Ale powiem jedno, kopyto te silniki to mają :D
  3. No to teraz mnie kolego pocieszyłeś ;/ A fiut któy mi sprzedał ten sprzęt jako w stanie bdb powinien żreć teraz gruz. Mam jeszcze jedno pytanie. Ten quad miał być w 100% sprawny i jeździć kupe czasu jak zaewniał sprzedawca w sklepie. Jak sie teraz okazało był zrobiony na odpierdol, aby go tylko sprzedać o czym się teraz przekonałem. Od kupna mineło niecałe 30 dni. Czy są jakieś szanse żebym odstąpił od umowy i zwrócono mi kase?
  4. A jeśli splanuje cylinder to rowki na oringi zrobią się płytsze. Nie będzie to miało na nic wpływu?
  5. Tak czerwony. A orientujesz się jak z kosztami planowania jest?
  6. Siema. Kupiłem niedawno quada z silnikiem yz i mam mały problem. Już drugi raz przepaliło mi oring uszczelniający pod głowicą . Poprostu został jak by stopiony w niektórych miejsach i płyn chłodniczy przedostawał się na tłok. Po ściągnięciu głowicy widać że była wcześniej planowana. Wrzucam ją na szybe i widać lekką nierówność. Druga sprawa to taka że poprzedni właściciel wymieniał niby tuleje w cylindrze. Między tuleją a cylindrem jest malutki uskok jakby ona była za nisko wbita. Dodam że silnik się bardzo szybko grzał, dosłownie po przejechaniu 3km załączał się już wentylator. Mieliście może podobny problem co do tego oringu? Czy to wina głowicy, a może ta tuleja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...