-
Postów
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wwa
Osobiste
-
Motocykl
Raider
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia Raider_777

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Przegrzania nie doświadczyłem, doświadczyło kilka osób z forum Virago i Drag Stara (często na paradach). Za każdym razem pytałem, czy olej był taki, jak w instrukcji i za każdym razem słyszałem odpowiedź, że był zalany "czymś lepszym". Stąd wnoszę, że może mieć to związek. Poza tym był okres, że często bywałem w krajach arabskich, widywałem motocykle chłodzone powietrzem, rozmawiałem z ich właścicielami, nie zgłaszali z nimi problemów z przegrzewaniem. W tym roku, przed wyprawą do Albanii doświadczyłem za to czegoś innego. W serwisie zaleli mi silnik Motulem 5100 (10W40). Nastąpiły takie poślizgi sprzegła, że myślałem, że nigdzie nie dojadę. Kolega mnie poratował i juz sami zmieniliśmy na zalecany 20W50, wszystko ustąpiło, objechałem całe Bałkany ( w potwornym upale), silnik pracował i pracuje jak żyletka. Obciązeni wjeżdzaliśmy pod ogromne wzniesienia (kolega był na GS) nie było żadnych poślizgów sprzegła. Tyle moich doświadczeń.
-
też mam z 2008r. Rozmawiamy o żarówkach. Z alternatora na przerywacz yamaha zaplanowała konkretną dawkę prądu. Jeżeli teraz dasz tam mniejsze obciążenie, to alternator ma wrażenie, że dostał prawie zwarcie. Lampa tylna. jeżeli chcesz zmienić na zintegrowaną, to też musisz wstawić z opornikami. i dlatego od razu takie oporniki są dodawane do kompletu. Jak nie dasz opornika, alternator pracuje bez właściwego obciążenia a zatem ma prawo i się grzać i hałasować a w efekcie uszkodzić. Poniżej widoczny zestaw z opornikami. https://pl.aliexpress.com/item/LED-Rear-Tail-Brake-Light-Turn-Signal-Lamp-Integrated-For-YAMAHA-RAIDER-2008-2010-Clear/32393165377.html?spm=a2g17.search0104.3.36.I33ofQ&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10065_10151_10068_5430020_5410020_10304_10307_10301_10137_10060_10155_10154_10333_10334_10056_10335_10055_10336_10054_10059_10332_100031_10099_5400020_10103_10102_10052_10053_10107_10050_10142_10051_5380020_10171_10326_5390020_10084_10083_5370020_10080_10082_10081_10110_10111_5420020_10112_10113_10114_10312_10313_10314_10078_10079_10073-10333_10102,searchweb201603_2,ppcSwitch_5&btsid=4249595c-c5af-4c69-ad03-ae65ebe23b12&algo_expid=09e0013b-b4f8-4dc0-b736-d30d83096faf-5&algo_pvid=09e0013b-b4f8-4dc0-b736-d30d83096faf&transAbTest=ae803_3 Tyle pamiętam z technikum. Pozdrawiam. 777
-
Motocykl jest przygotowany albo pod obciążenie żarówkowe, albo ledowe. Jeżeli wepniemy zamiast żarówek LEDy bez opornika, wówczas motocykl zacznie wariować, bo nie ma właściwego obciążenia. Przypomnijcie sobie jak się zachowują kierunkowskazy, gdy się przepali jedna z żarówek. Nowe Raidery są wyposażone w LEDy, ale mają pod to odpowiednio przystosowaną instalację.
-
Jeżeli LEDy miałeś z opornikami, to nie powinno być problemu. Jeżeli bez oporników, to buczenie jest normalne i szkodliwe.
-
Rzadko tu zaglądam, ale w innym miejscu, gdzie piszemy o Raiderach dokładnie opisałem zachowanie mojego motocykla po zmianie niewielkich parametrów oleju. U mnie producent zalecił 20W40 (informacja jest na kanapie i w serwisówce). Nowy serwis nie miał 20W40, ale stwierdził, że w naszych warunkach 15W50 będzie lepszy. Mój znajomy, zaufany mechanik to potwierdził. Zalano mi z beczki Motul 15W50. Po kilkuset km zorientowałem się, że motocykl bardzo wyraźnie się ślizga na sprzęgle. U kolegi zmieniłem na zalecany przez producenta Motul ale o parametrach 20W50 (w PL nie ma oleju 20W40) i wszelkie złe objawy natychmiast ustąpiły, przejechałem motocyklem z marszu niemal 5tys km (wycieczka zagraniczna) i silnik oraz sprzęgło zachowuje się idealnie. Morał: nie cudować, zaufać inżynierom Yamaha. Ps. SĄ PODRÓBY MOTULA ! (youtoobe) więc warto odżałować różnicę 10PLN i kupić u Autoryzowanego Przedstawiciela Motula. Oni też są na Allegro.
-
A to moja :)
-
Bez przesady, mogę zrobić jedną czy dwie koszulki więcej, w tej chwili jest etap wybierania drukarni, więc lista jeszcze jest otwarta. Żeby nie zaśmiecać, napiszę Ci na prv.
-
Nie.... nie dystrybuuję, zamówiłem w ub sezonie dla siebie i znajomych. Zrobiliśmy już naszywki na kamizelki, naklejki na motocykle i samochody i teraz robimy t-shirty na lato. Na wszystkich logotypach mamy to samo: Raider 113 Team Poland - dokładnie tak, jak jest na zdjęciu naszywki.
-
Mazak a co powiesz na to?
-
Tak, dokładnie to tak wygląda w przypadku Raider'a. Gdzie się nie zatrzymasz, nawet w lesie, to dziewczyny przybiegają i mdleją na rękach. Taka specyfika maszyny, cóż począć, trzeba z tym jakoś żyć.
-
http://www.lidor.pl/klick-fix-system-mocowania-sakw-montaz-demontaz.html Mam od 2012r. Szybki montaż i demontaż. Tylko uważnie kupuj - zmień na model motocykla: Yamaha Raider a po drugie do tego za 190zł trzeba jeszcze dokupić mocowanie sakw za 269zł Pokazałbym Ci jak to wygląda na motocyklu, ale jak widzisz, jakaś śliczna dziewczyna zasłoniła mocowanie :)
-
No tak, tylko że te dwa motocykle to dwa różne rodzaje turystyki. Mam gramofon i czarne płyty a ktoś słucha tylko na MP3 i też jest szczęśliwy, ale dla mnie to nie to samo. Raiderem przejeżdżałem po 550km ale radość dawało nie samo DOJECHANIE na miejsce, lecz podróż. Lans to taki bonus (dla mnie nieistotny). Większą zaletą jest to, że mogę się ubrać w bezrękawnik, jeans, skórzaną kamizelkę, orzeszek. Bardziej mi chodziło o zmianę Raidera na coś w tym samym klimacie.
-
Wiem, że to mało prawdopodobne, ale jeżeli myślicie o zmianie Raidera na inne moto, to jakie bierzecie pod uwagę? Dla mnie jest trochę bezkonkurencyjny. HD jest gorszy pod wieloma względami, więc zamiana byłaby mało sensowna (chyba, że ktoś ma zajawkę na logo)... Może nowy Indian? Victory przestają istnieć, ale i tak mi się nie podobały... Coś ktoś?
-
Kiedyś w salonie HD sprzedawca mnie namawiał na wypożyczenie V-road'a. I chociaż to moto jest strasznie małe, juz byłem skłonny dać się namówić, tylko że kolejny tekst tego sprzedawcy mnie powstrzymał. I zmroził. Facet postawił bowiem taką tezę: - Tylko musisz uważać, bo ściąga na jedną stronę. - Był rozbity???!!!! - Nie był! Ściąga, bo rury wydechowe ma z jednej strony. KAŻDY MOTOCYKL KTÓRY MA RURY Z JEDNEJ STRONY BEDZIE ŚCIĄGAŁO! Także taaak...